Senaste nytt

Dubbla poäng i sommar på SJ

jsn

Medlem
Följande ramlade in i mailboxen under eftermiddagen

Dubbla poäng i sommar

Vidsträckta rapsfält, varma klippor och midnattssol. Sverige bjuder på fantastiska upplevelser i sommar och det är tåget som tar dig dit. Vi har samlat många somriga erbjudanden på vår sommarsajt. Där kan du inspireras inför ditt semesteräventyr. Dessutom – för att dubbla glädjen av din sommarresa ger vi dig under perioden 1 juli–12 augusti dubbla poäng på både dina resor och på köp i bistron ombord. Vid köp av resa, ange kampanjkod: SOMMAR18

Låt sommaren 2018 bli ett härligt minne. Välkommen ombord!


Gäller vanliga enkelbiljetter i valfri klass (obegränsat antal under resperioden). Gäller ej årskort, månadsbiljett/kort, Movingo eller 10-biljett. Kan ej kombineras med andra kampanjkoder eller erbjudanden.
 

Hachans

Medlem
Följande ramlade in i mailboxen under eftermiddagen

Dubbla poäng i sommar

Vidsträckta rapsfält, varma klippor och midnattssol. Sverige bjuder på fantastiska upplevelser i sommar och det är tåget som tar dig dit. Vi har samlat många somriga erbjudanden på vår sommarsajt. Där kan du inspireras inför ditt semesteräventyr. Dessutom – för att dubbla glädjen av din sommarresa ger vi dig under perioden 1 juli–12 augusti dubbla poäng på både dina resor och på köp i bistron ombord. Vid köp av resa, ange kampanjkod: SOMMAR18

Låt sommaren 2018 bli ett härligt minne. Välkommen ombord!


Gäller vanliga enkelbiljetter i valfri klass (obegränsat antal under resperioden). Gäller ej årskort, månadsbiljett/kort, Movingo eller 10-biljett. Kan ej kombineras med andra kampanjkoder eller erbjudanden.

Rapsfält! Nu?

De är bara en dryg månad sena för det.

Men trevlig kampanj ändå! ;)
 

Jönsson

Medlem
Kan det här vara istället för 50% på 1a klass under sommaren? Den är ju annars standard men brukar ha släppts vid det här laget!
Förmodligen. Min tanke också.

Fick lustigt nog ett Mail från SJ idag, med en personlig kod som ger dubbla poäng under juli, för att jag saknar några tusen poäng för att nå Svart nivå denna period och riskerar att hamna på Grå. De vill hjälpa mig att behålla nivån även denna period. Bra tajming nu när alla får samma deal. Suck.

Man kan väl antagligen inte kombinera två kampanjkoder?
 

gdaily

Medlem
Kanske i fall du bokar om. Men då måste du ha en ombokningsbar biljett eller ligga på Svart Prio.
Svart nivå har jag, men billigast tänkbara biljett. Nåväl, det är med närmare eftertanke inte värt mödan, jag har uppnått nivån för att återkvala till Svart även detta år, som går ut i juli för mig.
 

Jönsson

Medlem
Svart nivå har jag, men billigast tänkbara biljett. Nåväl, det är med närmare eftertanke inte värt mödan, jag har uppnått nivån för att återkvala till Svart även detta år, som går ut i juli för mig.
Ring Prio Svarts kundtjänst. De brukar fixa det mesta, även utanför ramarna.
 
Toppen