Senaste nytt

SAS EuroBonus AMEX 2-4-1 (2 för 1) voucher tråd (2018)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Kimmen00

Medlem
Vad det är som är problemet och vad de skyller på behöver absolut inte vara samma sak. Jag är extremt skeptisk mot att det förekommer så mycket married segments som Tallinn verkar påstå.

Har ofta märkt att det är agentens kunskap.. ringde som sagt 3-4 ggr rörande flighter med lufthansa sfo-fra-arn, den-fra-arn och lax-fra-arn och de såg olika tillgänglighet på de olika segmenten, olika beroende på vilken agent det va.. efter 4e försöket fick jag en tjej som trixade och donade och allt gick genom.
 
  • Gilla
Reactions: Gus

agehall

Medlem
Kan det vara married segments fast tvärtom, typ divorced segments? Säg att SAS kör med married segments för sina flyg och har ett par platser i I-klass (Business (Plus) award) lediga på CDG-ARN men bara för de som sedan ansluter med SAS till t ex Newark eller O'Hare, de är alltså married till SAS-connections. Dock visar United dessa som tillgängliga så att man tror de går att boka med anslutning från andra bolag, t ex Thai. Jag har ingen aning, men du kanske vet.

Låter ännu mindre troligt. Just det faktum att det är flera bolag involverade gör det högst otroligt.
 

Patrik_82

Medlem
Nu finns det 1 st saver award sin-cph i first den 16/7 tillgänglig.

Kristina i Tallin lyckades ordna min ombokning via CDG med tg istället.
 
  • Gilla
Reactions: Gus

Patrik_82

Medlem
Kollade minuter efter inlägget och hittade ingen plats. Kollade nu också men nope. Använde Unitedsidan.
upload_2018-6-20_20-17-34.png
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen