Senaste nytt

Inofficiell BC träff Hong Kong 8e dec 2018

Hachans

Medlem
“Misslyckad”? - kan inte vara annat än lyckat när man hamnar i både Bahrain och Qatar istället för att flyga raka vägen till HK

Med det sagt - sätt upp mig på kanske. Har en annan asienresa preliminärt inplanerad veckan efter. Men den ena behöver ju inte utesluta den andra :)

Nej det blev kul till slut! Men den där morgonen Doha när vi fick boarding passen för dagen efter, där var man inte positivt inställd innan man fått mat och några timmars sömn alltså!
 

palmen

Moderator
SAS har ju som bekant ändrat i Hong Kong linjen så det blir från Köpenhamn nu och man kan inte åka på fredagen för att hinna fram till 15 för öl. Jag bokade om till utresa den 6e och hemresa kvar den 10e (måndag) fast nu efter midnatt istället för på morgonen.
Kan ju konstatera att det är säkert massa BC-folk ombord redan med tanke på att de flesta säten på rad 30 var upptagna.
 

MarDrum

Medlem
Nu är jag också ombokad till 6/12' hemresan kvar den 10. Blev lite stressad då jag inte kollat här på någon dag, ligger vid stranden utan telefon på Gran Canaria.
 

Hansi

Medlem
Sätt upp mig på kanske. Vilket/vilka hotell är aktuella? Vilka datum gäller... skall kolla 6 -10/12 också...?
 
Last edited:

palmen

Moderator
Sätt upp mig på kanske. Vilket/vilka hotell är aktuella? Vilka datum gäller...ankomst 8/12 till...?
Tanken med det hela är att folk flyger och bor som de vill. Vi sätter bara upp en tidpunkt vi möts upp. Själv kommer jag nog bo på något av Intercontinental hotellen men spenderar nog så lite tid som möjligt där.
 

Tonton

Medlem
Låter bra.
Finner inga Bonusresor denna period???

Trevligt att du vill hänga med.

Angående bonusresor så rekommenderar jag dig att kolla på hemsidan direkt, alternativt använda någon av alternativsidorna som du kan hitta här på BC om du söker lite. Utan att ha kollat så är min gissning att det inte finns på just dessa datum, de har säkerligen gått åt för länge sedan.
 

Hansi

Medlem
Måste tyvärr avstå. Fick besked nu att jag skall på annan resa då. Ha det så bra allihop!
 
Toppen