Senaste nytt

Frågor om platstillgång på flighter

Brandten

Medlem
SEQ001 i loungen. Frågade om uppgradering till business för poäng men fanns bara 1 plats ledig som de hoppas att de kan sälja så hamnade på väntelista.

Personen som kom in 10min efter mig fick cashpris på 799 USD om platsen går till försäljning. Undrar om hans cash väger mer än mina poäng eller om min #1 på listan är bättre?
 
Försöker hitta en sida som någon medlem här på BC hade skapat för att se platstillgång på SAS flighter. Hittar den inte när söker. Tar gärna länk i PM.
 

Brandten

Medlem
Hejhopp...

Funderar på att köpa en t/r ARN-HKG (via CPH, grrr) och undrar om någon kan sia om möjligheten till uppgradering från SAS Go till Plus eller helst Business baserat på det ni ser?

SK409+SK965 (23/11)
SK966+SK1420 (25/11)

Kommer troligtvis lägga nästan maxbud på plusgrade för att verkligen försöka få igenom det då detta isåfall triggar över mig på EBD.

Har inte koll på alla bokningsklasser så C4 E3 G5 S2 C6 O0 J6 säger mig inte så mycket.
 

agehall

Medlem
Kan gå på utresan men troligen inte på hemresan. Det är dock otroligt svårt att säga något med någon som helst säkerhet eftersom vi bara ser vad SAS vill sälja, inte vad som är ledigt och det är inte samma sak.
 

Taggen

Medlem
Hejhopp...

Funderar på att köpa en t/r ARN-HKG (via CPH, grrr) och undrar om någon kan sia om möjligheten till uppgradering från SAS Go till Plus eller helst Business baserat på det ni ser?

SK409+SK965 (23/11)
SK966+SK1420 (25/11)

Kommer troligtvis lägga nästan maxbud på plusgrade för att verkligen försöka få igenom det då detta isåfall triggar över mig på EBD.

Har inte koll på alla bokningsklasser så C4 E3 G5 S2 C6 O0 J6 säger mig inte så mycket.
En liten tomte viskade att det finns platser kvar i Business på SK965 den 23:e November men Business är fylld till sista stol på SK966 den 25 November.

Det finns gott om plats i PLUS båda vägarna.

Edit: fel av mig. C4 stämmer med SK966, där finns det alltså bara 4 stolar lediga i business medans det på SK965 just nu är 10+ lediga stolar i business.
 
Last edited:
Toppen