Senaste nytt

Bokade bästa pris utan hänsyn till status

Direktorn

Medlem
Bokade idag resa i business Arlanda-Phuket 3 pers. Första gången med Etihad. Har status på OW men det fanns inget konkurrenskraftigt så slog till på Etihad via Amsterdam och hem via Paris för 16,5k. Har förstått att det går att kreditera till AA så kanske öppnar konto där för kreditering. Kändes rätt skönt att inte vår "slav under status" ändå.
 

agehall

Medlem
Spontant känns det dyrt, men det beror ju förstås på när du ska åka.

Vissa EY-sträckor går att kreditera till Eurobonus, så det kan vara värt att kolla på.
 

Hachans

Medlem
Spontant känns det dyrt, men det beror ju förstås på när du ska åka.

Vissa EY-sträckor går att kreditera till Eurobonus, så det kan vara värt att kolla på.

Nu är inte jag någon expert på Etihad, men business biljetter till Thailand för 5300 per skalle känns väl inte dyrt?
 

SimonXYZ

Medlem
Nu är inte jag någon expert på Etihad, men business biljetter till Thailand för 5300 per skalle känns väl inte dyrt?
Oj, det låter nästan för bra för att vara sant! Jag tyckte 16000 per pers. lät ganska billigt - jag har inte bokat business till Sydostasien billigare än så någon gång.
 

Direktorn

Medlem
Vi ska resa i Augusti och var tvingade att boka resan nu. Det fanns för 14 k med China Airlines men valde Etihad. Har letat efter kampanjer i prisklassen 12-13 k men har inte kunnat hitta detta för vår reseperiod.
 

ACervin

Medlem
Undrar om inte Etihad har avslutat samarbetet med American Airlines? Har flugit en del Etihad, oftast trevligt, även om flygplatsen i Abu Dhabi är lite rörig (vet inte riktigt när den nya öppnar).
 
Toppen