Senaste nytt

Sommarmenyn på SAS är här!

JohnR

Medlem
Jag fick vanliga champagnen som pre departure för veckan. Rosé champagnen i luften. Den senare föll mig inte alls i smaken så jag är glad att jag iaf fick smutta på den vita som jag tycker är fin.
 

Myllys35

Medlem
F0C2AEA6-E176-4C1D-BF81-D976702AAE46.jpeg Den nya muffinsen lyser fortfarande med sin frånvaro... Har frågat efter den ett par gånger sedan den nya menyn rullade ut men den tycks inte ha kommit in i sortimentet än.

Under tiden jag väntar på den njuter jag av den nya chokladbollen (lite väl många börjar det nog bli vid det här laget, men den är utsökt). Nya wi-fi är också riktigt bra, postar detta mellan OSL-ARN :).
 

pswe

Medlem
Visa bifogad bild 76347 Den nya muffinsen lyser fortfarande med sin frånvaro... Har frågat efter den ett par gånger sedan den nya menyn rullade ut men den tycks inte ha kommit in i sortimentet än.

Under tiden jag väntar på den njuter jag av den nya chokladbollen (lite väl många börjar det nog bli vid det här laget, men den är utsökt). Nya wi-fi är också riktigt bra, postar detta mellan OSL-ARN :).
Chokladbollen är grymt god!! Och asken känns riktigt exklusiv. 10 av 10!
 
Toppen