Senaste nytt

Aegeans nya meny i affärsklass

BusinessClass

Redaktör
  Det grekiska flygbolaget Aegean har aviserat ett samarbete med tre välrenommerade grekiska kockar för sin meny i affärsklass. Tillsammans har dessa tre kockar som representerar modern grekiska gastronomi - Lefteris Lazarou, Christoforos Peskias och Stelios Parliaros – skapat en meny som tar den grekiska gastronomin på en veritabel resa runt världen. Detta är ett…
 

Brandten

Medlem
Nu blev jag riktigt sugen att testa Aegan. Har de någon "riktig" businesskabin på någon sträcka?
 
De varma rätter jag fått på Aegean tidigare har helt klart varit bästa flygplansmat jag fått inom Europa
Jag ska ner till Aten i höst, jag kanske också skulle testa Aegan.
Nu blev jag riktigt sugen att testa Aegan. Har de någon "riktig" businesskabin på någon sträcka?
Inte vad jag har hittat, de verkar köra samma setup som Lufthansa, Swiss m fl; vanliga stolar med seatblock.
 
Nu blev jag riktigt sugen att testa Aegan. Har de någon "riktig" businesskabin på någon sträcka?
Nej. Men när jag flyger låtsas-businessclass (vanliga säten med seatblock som säljs till businessclasspris) så brukar jag försöka välja en sittplats där man är ensam på sin radhalva, då kan man ju lägga sig ner över 3 säten. Om du vill göra det på Aegean så är den här tråden användbar: http://www.businessclass.se/forum/t...p-seat-blockarmstödet-på-en-airbus-321.23127/
 
Toppen