Senaste nytt

Vilka hotellkedjor erbjuder Nutella på frukostbordet?

Gnopps

Medlem
Hemma har jag aldrig Nutella, men jag äter det gärna på resa. Vore kul att få tips vilka hotellkedjor som erbjuder det till sina gäster (Nutella, inte några kopior). Hittils har jag sett det på Clarions barnbord, någon som hittat det på andra hotell?

Lustigt nog finns det Nutella i Deltas lounger i USA, men inget att äta den med.
 

tourist

Medlem
Beror inte det mer på vilket land du är i än på hotellkedja? För mig är Nutella-lands kärna ungefär västra delen av kontinentaleuropa, typ Portugal till Österrike, plus enstaka hotell med stora frukostbufféer över hela världen. :)
 
Som sagt, tjocka tyskar förkroppsligar Nutella för mig. Så bättre hotell dit stora mängder tyskar gärna åker känns som säkrare kort. Har dock aldrig tänkt på om det finns själv :)
 

Gnopps

Medlem
Som sagt, tjocka tyskar förkroppsligar Nutella för mig. Så bättre hotell dit stora mängder tyskar gärna åker känns som säkrare kort. Har dock aldrig tänkt på om det finns själv :)
...fast Nutella har ofta reklam med folk som sportar och burken innehåller det bästa (?!) av en halv liter mjölk. Så jag har bestämt mig att Nutella är nyttigt när man är på resande fot :)
 
Toppen