Senaste nytt

Marriott LAX Airport hotel

Direktorn

Medlem
Är på hotellet nu. Rekommenderas för den som behöver bo en natt på LAX på mycket fräscht hotell. Enkelt med transferbuss från flygplatsen, tog ca 10 minuter. Ovanligt snyggt för ett flygplatshotell. Stort poolområde med
20180503_165527.jpg
20180503_165529.jpg
20180503_165532.jpg
20180503_172322.jpg
20180503_175945.jpg
solstolar och verkar helt nyrenoverat. Rummet var toppfräscht. JW Steakhouse och Starbucks finns i hotellet. Fick loungeaccess med mitt matchade SPG gold. Snygg lounge med bra bar. Fyra lokala IPA finns. Tyvärr får man betala för alkoholdrycker, typiskt USA...Bifogar några Pics.
 

palmen

Moderator
Är på hotellet nu. Rekommenderas för den som behöver bo en natt på LAX på mycket fräscht hotell. Enkelt med transferbuss från flygplatsen, tog ca 10 minuter. Ovanligt snyggt för ett flygplatshotell. Stort poolområde med Visa bifogad bild 75359 Visa bifogad bild 75360 Visa bifogad bild 75361 Visa bifogad bild 75362 Visa bifogad bild 75363 solstolar och verkar helt nyrenoverat. Rummet var toppfräscht. JW Steakhouse och Starbucks finns i hotellet. Fick loungeaccess med mitt matchade SPG gold. Snygg lounge med bra bar. Fyra lokala IPA finns. Tyvärr får man betala för alkoholdrycker, typiskt USA...Bifogar några Pics.
Flyger hem med SK940 idag? Jag kommer med SK939 och bor också på flygplatsen.
Vet du vad det var för lokal öl?
 

srg

Medlem
Bodde där för två år sedan och kan bara hålla med.. Trevligt!

Som alla andra hotell i närheten bara en kort promenad upp till Shake Shack vid LAX för burgare och grym plane spotting.
 

AABack2ARN

Medlem
Köttrestaurangen på hotellet är riktigt bra. Loungen var trevlig men stängd på helgerna :( Helgen inträffar dessutom kl 12 på fredagen och slutar 12 på söndagen har jag för mig.

Om man bara har handbaggage är det inga problem att gå mellan flygplatsen och hotellet (och övriga hotell i samma område).

Överlag trevligt hotell.
 

AABack2ARN

Medlem
Jag var där för kanske 3-4 år sedan så jag tror man kan utgå från att informationen på hemsidan är mer korrekt och nu står det ju uttryckligen att loungen är öppen 24/7 :) Det står samma sak i bokningsdialogen.

Kul om Marriott börjar öppna fler lounger på helgerna även i USA!
 
Toppen