Senaste nytt

Laptopväska

ekf

Medlem
Jag vet inte hur Nomatic Messenger & Laptop Bags (The NOMATIC Messenger and Laptop Bags by NOMATIC — Kickstarter) är, men jag har både deras Travel Pack-ryggsäck (The NOMATIC Backpack and Travel Pack by NOMATIC — Kickstarter) och Travel Bag (Travel Bag & Travel Bag Set for Nomads | NOMATIC) och är nöjd med kvaliteten på väskorna. Bröderna som ligger bakom väskorna har dessutom hållt tidplanen och brukar komma med uppdateringar under resans gång.
Det kanske kan vara något att kika på.
 

Hafermann

Medlem
Jag har laptopväska modell äldre i läder. Någon som har ett bra tips på hur jag bäst fäster den vid kabinväskan?
 

Jönsson

Medlem
2F4F18E8-7DCF-4DB4-BE7B-D6018E0C6EB2.jpeg


Jag har laptopväska modell äldre i läder. Någon som har ett bra tips på hur jag bäst fäster den vid kabinväskan?
 

Patrik

Medlem
Köpte som jag rapporterad ovan en Tumi väska, levererades idag:

Plats för stor (15") laptop, min drunknar, men det fanns fina sidostöd som sitter med velcro och stöttar så helt ok:
Plats.jpeg

Jag gillar att den hade inbyggt fack för medhavd fika, självklart skyddar den laptop om man skulle råka skada fika innan konsumtion:
Fika.jpeg
 

kulti

Ny medlem
Köpte som jag rapporterad ovan en Tumi väska, levererades idag:

Plats för stor (15") laptop, min drunknar, men det fanns fina sidostöd som sitter med velcro och stöttar så helt ok:
Visa bifogad bild 75235
Jag gillar att den hade inbyggt fack för medhavd fika, självklart skyddar den laptop om man skulle råka skada fika innan konsumtion:
Visa bifogad bild 75236
Har själv tänkt köpa mig en Tumi Brief, dock small screen versionen av din. Vad du tycker om den hittills? Undrar mest om den passar sig till en universitetsstudent, med dator, någon bok och annat smått
 

Patrik

Medlem
Har själv tänkt köpa mig en Tumi Brief, dock small screen versionen av din. Vad du tycker om den hittills? Undrar mest om den passar sig till en universitetsstudent, med dator, någon bok och annat smått

Finns inte small av denna, se länk i tidigare inlägg. Expandable som du antagligen funderar på i small är betydligt tjockare och föll därför bort för mig, den verkar dock rymma mer om man har det behovet.
 
Toppen