Normalt tager det et stykke tid, inden en ny rute bliver kender i markedet, hvorfor mange flyselskaber i starten må flyve med en del tomme flysæder. Sådan har det ikke været i tilfældet med Air India. Markedet har tilsyneladende taget godt imod den nye rute, og det indiske flyselskab har ganske pæne passagertal efter de første par måneders drift. Det viser de senest tilgængelige tal fra Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen.
Ved udgangen af oktober havde Air India fløjet 20 gange i hver retning mellem København og Delhi, hvilket svarer til 40 operationer. På disse afgange var der samlet 6.986 passagerer, hvilket svarer til en belægning på 68 procent.
Men tallene fra oktober – der var den første hele måned på ruten – viser, at der alene var 4.987 passagerer i denne måned, og det svarer til i gennemsnit 191 per flyvning. Med samlet 256 flysæder til salg per afgang er der tale om en belægning på 75 procent, hvilket må betegnes som værende ganske godt så hurtigt efter rutens opstart.