Senaste nytt

Avis kampanj 10.000 poäng till Eurobonus. Boka 9-15 april 2018

nissefalk

Medlem
Är det någon som försökt att boka längre än en månad? Jag får felmeddelande vid bokningar >28 dygn.

Jag har inte i denna kampanjen provat att boka längre än 28 dagar men vid tidigare tillfällen har det inte gått att boka alls via Great Avis deals for EuroBonus members om man skall ha bilen längre än en månad, jag gjorde en sådan bokning för något år sedan och fick göra det via normala avis.com
 

Tongen2

Medlem
Nu har jag bokat typ 15 bilar, tror jag, och när jag bokat har jag samtidigt lagt in mitt Avis Preferred nummer och alla bokningar dyker upp i Avis appen.
Nu fick jag en sån snilleblixt att jag hört eller läst någonstans att kombinationen bokade bilar via Eurobonus och få eurobonuspoäng och samtidigt klättra i nivå på Avis Preferred inte är möjligt?!
Har jag jag drömt eller hur ligger det till?
Tacksam för svar!
 

Dr. Miles

Expert
Nu har jag bokat typ 15 bilar, tror jag, och när jag bokat har jag samtidigt lagt in mitt Avis Preferred nummer och alla bokningar dyker upp i Avis appen.
Nu fick jag en sån snilleblixt att jag hört eller läst någonstans att kombinationen bokade bilar via Eurobonus och få eurobonuspoäng och samtidigt klättra i nivå på Avis Preferred inte är möjligt?!
Har jag jag drömt eller hur ligger det till?
Tacksam för svar!
  1. Gå till avis.se
  2. Logga in genom "Ditt Avis"
  3. Klicka på "LOJALITETSSAMMANSTÄLLNING".
    Avis Preferred sammanställning - Avis
  4. Där det står "Uppgradera till Avis Preferred xxx du behöver :"

Om dina tidigare bilhyror genom den här (och tidigare) kampanjen har räknats in i kvalificerade bilhyror, ska det inte vara några problem.
 

seat56f

Medlem
Jag har nått Preferred Plus via hyror i de här kampanjerna (inte hyrt fullt så mycket bil som vissa andra här inne, så inte nått högsta nivån...), så det är helt klart möjligt.
 
Nu hittade jag faktiskt 3 dygn i februari för 709 spänn ute på Landvetter. Allt inne i stan jag hittar är avsevärt dyrare. Blir väl att åka ut till Landvetter och hämta kärran, vad gör man inte för en knippe lättförtjänta 10.000 EB-poäng:)

Haha detta kommer att göras några gånger detta året :p Lite krångligt men värt omväg till flygplatsen
 

AntonJ

Medlem
Är det någon av er som vet ifall det är möjligt att hämta ut en bil och ha den t ex en dag och ändå bli debiterad 3 dygnshyror? Känns spontant som att det kan vara ett alternativ ifall de säger nej till att man inte hämtar ut bilen. Bor mitt på Södermalm så har lite sisådär med parkeringsmöjligheter..
 

Berglund

Medlem
Är det någon av er som vet ifall det är möjligt att hämta ut en bil och ha den t ex en dag och ändå bli debiterad 3 dygnshyror? Känns spontant som att det kan vara ett alternativ ifall de säger nej till att man inte hämtar ut bilen. Bor mitt på Södermalm så har lite sisådär med parkeringsmöjligheter..
Det är inget du kan räkna med. Utgå från att du kommer att behöva hämta bilen och som allra minimum köra ut den ifrån Avis parkering och förvara/parkera/sörja för bilen i minst 2 dygn och 1 timme innan du kan återlämna den och bli debiterad tre dygn. Allt annat, som eventuellt kan eller inte kan hända, är ren bonus.
 

Canadien

Medlem
Är det någon av er som vet ifall det är möjligt att hämta ut en bil och ha den t ex en dag och ändå bli debiterad 3 dygnshyror? Känns spontant som att det kan vara ett alternativ ifall de säger nej till att man inte hämtar ut bilen. Bor mitt på Södermalm så har lite sisådär med parkeringsmöjligheter..

On du hyr på Globen så har de stängt Lörd-Sönd, garaget är dock öppet så det går att ställa bilen och droppa nyckeln i inkastet. Hyr du t ex Fredag eftermiddag-Måndag så kan du då lämna tillbaka den t ex Lördag utan att det registreras förrän Måndag morgon när de tömmer inkastet. Har bara provat detta en gång så kan inte säga med säkerhet att det alltid kommer funka, men det känns 'safe'
 
Toppen