Senaste nytt

Scandic Friends 3rd Floor direkt

lowallin

Ny medlem
Grejen är bara att det inte finns någon länk att trycka på. Du måste ringa Platinum kundtjänst så fixar det till det följande vecka.
 

Brandten

Medlem
Fick i helgen användning för den ena förmånen som 3rd floor nämligen användning av gym och pool även om man inte bor där. Riktigt trevligt och något som Radisson tyvärr saknar numera sedan 2 mnd tillbaka. :(
 

lilydock

Medlem
Fick i helgen användning för den ena förmånen som 3rd floor nämligen användning av gym och pool även om man inte bor där. Riktigt trevligt och något som Radisson tyvärr saknar numera sedan 2 mnd tillbaka. :(
Gymförmånen på 3rd är jag mycket glad för. Kontor precis bredvid ett Scandic med hyfsat gym, bra när man har tight om tid att hinna till ordinarie gym. Har de några bra pooler någonstans?

Annars är väl inte 3rd jättemycket att hänga i granen, bor dock sällan på Scandic och har min första övernattning sedan jag fick 3rd (genom Amex Plat) i Oslo till helgen. Fick ett trevligt (automatiserat) mejl med 100kr i restaurangen - räcker väl till en öl i gamla Noreg :)
 

Doctor-X

Medlem
Någon som vet om man som 3rd floor kan enligt medlemsförmånen "Fri tillgång till våra gym, även när du inte bor" träna på Downtown Camper by Scandic? Är lite ute efter den sköna takpoolen på The Nest :)
 

Berglund

Medlem
Jag minns inte hur det blev men vet att jag höll på och roddade i det där själv också när jag var 3rd Floor genom Amex Platinum. Jag vet att det var något ”meck” men minns tyvärr inte hur det blev i slutändan. Eftersom vi gick två betalade vi i varje fall för en av oss, så jag vet att vi betalade ”något”.
 

Fredde18

Medlem
Jag har inte provat där själv men så här står det i villkoren hos scandic.

Från Level 3 får du träna på alla Scandics gym – även när du inte bor på hotellet. Eftersom vi inte alltid kan erbjuda dusch och omklädningsrum rekommenderar vi att du kommer i träningskläder.

Att tänka på när du tränar hos oss:
  • Förmånen gäller bara på våra egna Scandic-gym.
  • Förmånen är personlig och gäller bara för en person.
  • Du måste checka in och ut i receptionen med ditt medlemskort och giltig legitimation.
  • Hotellet ansvarar inte för medlemmar som använder gymmet.
  • Förmånen gäller endast själva gymmet; vi kan inte garantera tillgång till omklädningsrum.

 

Doctor-X

Medlem
Någon som vet om man som 3rd floor kan enligt medlemsförmånen "Fri tillgång till våra gym, även när du inte bor" träna på Downtown Camper by Scandic? Är lite ute efter den sköna takpoolen på The Nest :)

Gick alldeles utmärkt att träna på gymmet.
Dock tog det stopp för att komma in till poolen/spa - så helt enligt regelboken med endast access till själva gymmet.
 
Toppen