Senaste nytt

Qatar Airways sätter in Airbus A350 till Arlanda

apknug

Medlem
Kan helt klart vara bra för erbjudanden i Business class då kapaciteten höjs från 22 till 36 platser, marginell ökning i economy med.

De har helt klart lärt folk att de har en bra Business produkt, fullt snudd på jämt där framme.
 
  • Gilla
Reactions: Gus

johansch

Medlem
Kan helt klart vara bra för erbjudanden i Business class då kapaciteten höjs från 22 till 36 platser, marginell ökning i economy med.

De har helt klart lärt folk att de har en bra Business produkt, fullt snudd på jämt där framme.

Ja, och bra för att över huvudtaget kunna boka en biljett ibland. Har märkt att sträckan ARN-DOH ofta är flaskhalsen bokningsmässigt.

Edit: förutom ibland, då:

Qatar-blockaden - praktiska konsekvenser för resande | Sida 9 | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor
 

Homer

Medlem
och till Oslo
Doha – Oslo eff 28OCT18A350-900XWB replaces 787-8, 1 daily (Reflected in last week’s schedule update)
 

Homer

Medlem
Ja det stämmer, det har jag missat

Qatar Airways S18 service changes as of 05MAR18
Doha – Stockholm eff 01JUN18
787-8 continues to operate QR167/168, QR169/170, replacing previously planned A350-900XWB (Overall remains 2 daily 787)
 

Kricka

Medlem
Då jag inte provat QR's 350 än så är jag grymt nöjd med deras Business på 787:an.
Har ingen bokning (än) i år med QR men hoppas på någon bra deal senare. Missade
tyvärr deras första deal i januari..
 

doc

Medlem
Då jag inte provat QR's 350 än så är jag grymt nöjd med deras Business på 787:an.
Har ingen bokning (än) i år med QR men hoppas på någon bra deal senare. Missade
tyvärr deras första deal i januari..

Efter att ha åkt med deras A350 till Singapore igår måste jag säga att det faktiskt är snäppet bättre än 787:an. Stolen är i princip densamma, men med något större utrymme för fötterna och jag upplevde planet som något tystare. Ska försöka göra en ny jämförelse igen på hemvägen på tisdag. Det är ju smidigt bör man flyger båda planen i följd.
 
Toppen