Senaste nytt

Dubbla poäng på resor med SAS 11/4 – 10/6

Mr Basic

Medlem
Hej!

Har någon möjlighet att skicka länken för registrering? Jag verkar inte ha fått infon i mailboxen.

Med vänlig hälsning,
/R
Vill minnas att ngn som inte fått inbjudan (vid tidigare kampanj) ringt SAS och bett dem skicka mail/inbjudan. Du kan inte få mer än ett ”nej, det gäller inte dig” :oops:
 
  • Gilla
Reactions: RB7

AABack2ARN

Medlem
Positivt med en kampanj - men just denna känns ju inte så upphetsande. Om det nu är enbart sträckorna i huvudstadstriangeln som generar poäng förutsätter jag att anslutningar via dessa sträckor ger bonuspoäng. Exempelvis på ARN-CPH-IAD så borde man få extra bonuspoäng på sträckan ARN-CPH. Eller tolkar jag det för generöst?
 

seat56f

Medlem
Positivt med en kampanj - men just denna känns ju inte så upphetsande. Om det nu är enbart sträckorna i huvudstadstriangeln som generar poäng förutsätter jag att anslutningar via dessa sträckor ger bonuspoäng. Exempelvis på ARN-CPH-IAD så borde man få extra bonuspoäng på sträckan ARN-CPH. Eller tolkar jag det för generöst?

Vid samtliga tidigare kampanjer jag kan påminna mig har varje sträcka bedömts för sig, så ja, du bör få dubbla poäng för ARN-CPH i det här fallet.
 

Jönsson

Medlem
Tror, som någon nämnde, att man är medvetet luddig i kommunikationen om sina kampanjer för att locka kunder att köpa biljetter som egentligen inte omfattas av kampanjvillkoren. Antingen det eller så bör man sätta teamet som utformar dessa kampanjmeddelanden på en kurs i satslogik, för att bättre förstå vad det är de egentligen meddelar kunderna.
 

B79

Medlem
Jag fick svar från Diamant-supporten också, som håller ihop med svar som andra har fått:

"Vänligen notera att dubbla poäng (Baspoäng plus lika många Extrapoäng) kampanjen endast gäller för SAS Go och SAS Plus flygningar mellan Stockholm/Arlanda, Köpenhamn/Kastrup och Oslo/Gardemoen."
 
Toppen