Senaste nytt

Planering av inofficiell BC-träff i Barcelona lördag 27 oktober 2018

rvarttinen

Medlem
Något att tänka på :)
Vilka fighter?
Visste inte om träffen då jag bokade en award på Blue Biz-poäng;
- ARN - AMS, KL1104 2018-10-27, ja - lördagen ..
- AMS - BCN, KL1669
- BCN - AMS, KL1674, 2018-10-29, får ta ledigt måndagen ...
- AMS - ARN kl1121

... ska se om det går att göra något åt bokningsklasserna så det går att få igenom en uppgradering på FB-poäng.
 

rvarttinen

Medlem
Något att tänka på :)
Vilka fighter?
Vidare; på lördagen så blir det säkerligen ett bra och trevligt ställe med alla andra BC:are på plats. Verkar som om de flesta planerar att åka hemåt på söndagen. I och med att jag själv åker på måndagen så tänkte jag boka ett bord på Somorrostro till söndagen (de tycks ha öppet). De som är kvar på söndagskväll får gärna hänga på men meddela i så fall då det krävs bordsbokning då restaurangen snabbt fylls (liten lokal).
 

rob74

Medlem
Vidare; på lördagen så blir det säkerligen ett bra och trevligt ställe med alla andra BC:are på plats. Verkar som om de flesta planerar att åka hemåt på söndagen. I och med att jag själv åker på måndagen så tänkte jag boka ett bord på Somorrostro till söndagen (de tycks ha öppet). De som är kvar på söndagskväll får gärna hänga på men meddela i så fall då det krävs bordsbokning då restaurangen snabbt fylls (liten lokal).
Räknar med att komma denna helg och stannar i så fall minst till måndag. Så jag är gärna på och äter på söndag.
 
Toppen