Senaste nytt

Dubbla EuroBonus-poäng med Amex 29/8?

NiNE

Medlem
Enligt American Express facebook-sida får man dubbla poäng 29 augusti i samband med avslutningen av Mercedes-Benz fashion week. Dock lite oklart om det gäller för alla överallt eller endast i butikerna i Biblioteksstan i Stockholm. Hur tolkar ni det?

EN KVÄLL FÖR ALLA MODEÄLSKARE
Mercedes-Benz Fashion Week avslutas med Fashion Night, onsdagen den 29 augusti. Det blir en kväll fylld av mode, unika erbjudanden och spännande aktiviteter. Butikerna i Biblioteksstan och Sturegallerian håller kvällsöppet kl.17.00–22.00.

Exklusivt för dig som American Express Kortmedlem: Dubbla Membership Rewards®-poäng på alla inköp du gör med ditt American Express-Kort. Dubbla EuroBonus Extrapoäng på alla inköp du gör med ditt SAS Eurobonus American Express® Card. Under kvällen kan du ta en paus i shoppingen och titta på Tigers modevisning som livestreamas direkt från catwalken, till en storbildsskärm på Norrmalmstorg.

Besök mbfw.se och välj ”events” för att få mer information om erbjudanden, aktiviteter och butiker som deltar i Fashion Night.
 

rob74

Medlem
Hm! Själv tolkade jag det som om att det gäller alla inköp i dessa utvalda butiker på just den dagen.
Nog bäst att fråga Amex.
 
fashionnightamex.png
 

agehall

Medlem
Även om jag nog inte kommer att ha nytta av detta, så tycker jag det är positivt att AmEx har dubbla poäng öht. Det är, vad jag vet, första gången det händer.
 
Även om jag nog inte kommer att ha nytta av detta, så tycker jag det är positivt att AmEx har dubbla poäng öht. Det är, vad jag vet, första gången det händer.

Nixpix, jag fick dubbla poäng när jag bodde på Scandic förra sommaren. Vet att det även funnits 2x-kampanjer på Ticnet, flera taxibolag, och restauranger,
 
Toppen