Senaste nytt

Singapore Airlines First Class nu bokningsbart med EuroBonus (2018-02-27)

Alf

Medlem
Är det verkligen någon som fått lägre skatter pga borttaget bränsletillägg? Jag fick nyss beskedet att tidigare skatter och avgifter gäller enligt Tallin. Jag har betalt 3392 kr per biljett i skatter och avgifter från ARN - SIN via CPH. Jag är nöjd ändå men om det blir billagare tar jag naturligtvis detta som en extra bonus.
 

Matore

Medlem
Är det verkligen någon som fått lägre skatter pga borttaget bränsletillägg? Jag fick nyss beskedet att tidigare skatter och avgifter gäller enligt Tallin. Jag har betalt 3392 kr per biljett i skatter och avgifter från ARN - SIN via CPH. Jag är nöjd ändå men om det blir billagare tar jag naturligtvis detta som en extra bonus.
Jag betalade 1132 kr/pers igår för ARN AKL tor. Vet inye vad det borde kosta men billigt var det :)
 

richard87

Medlem
Någon som lyckats boka något i Mars eller April 2019 än? Ringde Tallin precis men de kunde inte hitta något i Mars och sa att teoretiskt tidigast tillgängligt är 355 dagar framåt och att jag borde ringa tillbaka i April.
 

agehall

Medlem
Nej det stämmer inte på SQ, det är mer
Det är isåfall spännande. Det ska vara så att man inte kan boka längre fram än vad bolaget man bokar hos lägger in flighter i sina system och vad jag vet kör SAS med 330 dagar. Så om det har ändrats är det helt klart intressant.
 

ekf

Medlem
Det är isåfall spännande. Det ska vara så att man inte kan boka längre fram än vad bolaget man bokar hos lägger in flighter i sina system och vad jag vet kör SAS med 330 dagar. Så om det har ändrats är det helt klart intressant.
Det är visserligen bara två mätpunkter, men jag bokade en resa via Tallinn för kommande vinter 335 resp 337 dagar i förväg, detta var med Lufthansa+Thai, då fanns platserna sökbara med United.
 

palmen

Moderator
Det är isåfall spännande. Det ska vara så att man inte kan boka längre fram än vad bolaget man bokar hos lägger in flighter i sina system och vad jag vet kör SAS med 330 dagar. Så om det har ändrats är det helt klart intressant.
Spelar inte så stor roll när sas lägger in sina biljetter, det finns bolagets som lägger in the tidigare än 330 dagarna, jag har dock is aldrig sett mer än 337 dagar på mina sökningar. Har flygbolag X lagt ut awards kan sas boka dom även om inte sas själva släppt biljetter för samma datum.
 
Toppen