Senaste nytt

Inofficiell BC träff 12 Mars på SK6953 / SK6954

pqvst

Medlem
Svårt att bedöma på detta klippet men punk? Jag tänkte mig något i stil med ikoniska band som Asta Kask och KSMB. Eller kanske till och med de mer melodiösa De Lyckliga Kompisarna. Detta i klippet var ju bara förvirrat.

Om jag minns rätt så tror jag faktiskt att de beskrev sig själva som "Grunge" (inte punk). Men jag är ingen expert... :p
 

jsn

Medlem
Frågade lite på SK945 ARN-ORD om SAS-flygningarna till Austin. Alla i personalen jag pratade med hade gärna jobbat på något av dessa flygningar, men ingen kände till / hade hört talas om ert MR-race, så ni måste ha varit förhållandevis städade iaf ;)
 

NotRyan

Medlem
Frågade lite på SK945 ARN-ORD om SAS-flygningarna till Austin. Alla i personalen jag pratade med hade gärna jobbat på något av dessa flygningar, men ingen kände till / hade hört talas om ert MR-race, så ni måste ha varit förhållandevis städade iaf ;)
Jahaja, då kan dom ju inte ha hört något dårå:D

Flighten blev ju shitkiddad vad man hörde, och som det lät så ville väl inte de som faktiskt jobbade på flighten vara där!
 

AABack2ARN

Medlem
Filmen från ombord var tydligen för explicit för insta så nu har de lagt upp en ny - tillsammans med några hashtaggar... Men felstavningen gör nog att det blir begränsat med träffar ;)

Shitkid.png
 
Toppen