Senaste nytt

Avis kampanj 10.000 poäng till Eurobonus. Boka 2-15 januari 2018

chazzie

Medlem
Har någon en mailadress där ni fått svar och sedemera poäng registrerarde retroaktivt? Eller annat tips+ Det gäller en hyra i dubai via eurobonussidan där jag för att få poängen ringt svenska kundtjänsten, mailat retroreg och mailat engelska kundtjänsten. På mail svarar de inte och per telefon säger de att de ska kolla upp det men inget händer

Cirka 8v sedan hyran, där något uppenbart gick fel för originalbokningsnumret hamnade inte i bokningen. Tog en evighet att få kvittot först och sen inga poäng så klart. Går heller inte att fylla i retroregformuläret.

tacksam för tips

Inte på denna men för 4000p-kampanjen tidigare fick jag maila 4 gånger, med tre olika löften och vänta ca 4 månader totalt, när de inte har svarat på den tid de angett eller poängen inte inkommit inom den tid de sagt skickade jag ett nytt mail, repeterade och var väldigt jobbig :)
 
Någon som har problem med att avboka en bokning?`
Klickar på Avbeställ bokning, sedan Ja men det enda som händer är att sidan laddas om.

Måste man ringa Avis? Hittar inget formulär som gäller före hyra utan endast efter.
Måste avboka en del bokningar och blir ett jäkla massa rabblande om jag måste ta det via telefon.
Borde ju gå att maila eller ska Avis dissa alla som har hörselproblem eller talproblem? Inte för att jag personligen lider av något av ovan men tycker det är skönare att speca upp allt jag vill avboka via email.
 

Canadien

Medlem
Någon som har problem med att avboka en bokning?`
Klickar på Avbeställ bokning, sedan Ja men det enda som händer är att sidan laddas om.

Måste man ringa Avis? Hittar inget formulär som gäller före hyra utan endast efter.
Måste avboka en del bokningar och blir ett jäkla massa rabblande om jag måste ta det via telefon.
Borde ju gå att maila eller ska Avis dissa alla som har hörselproblem eller talproblem? Inte för att jag personligen lider av något av ovan men tycker det är skönare att speca upp allt jag vill avboka via email.
Prova annan kanal - Avisappen, desktopwebbläsare av olika sort, mobil android, iPad.

Jag har lyckats avboka online, tror det var på desktop Mac
 
Prova annan kanal - Avisappen, desktopwebbläsare av olika sort, mobil android, iPad.

Jag har lyckats avboka online, tror det var på desktop Mac

Det har aldrig varit några problem att avboka förut så därför jag blev förvånad då det inte fungerat på en vecka.
Men ska testa i lite andra kanaler så får vi se om det fungerar bättre.
 

trollet

Medlem
Var tvungen att ringa in och avboka , provat de flesta kanalerna..gav upp.
Kundservice noterade mitt info om felen men verkade inte bry sig ...
 

Krotan

Medlem
Har någon använt sin 15-Euro voucher och kan bekräfta att man ändå får sina 10 000 Eurobonuspoäng?

Har inte provat men tvivlar på att det går. Alla EB-erbjudanden brukar innebära att dom inte får kombineras med andra erbjudanden. Möjligt systemet missar kombon men då är det mer tur imho.
Men kan såklart ha fel :)
 
Har inte fått några poäng för mina hyror 23 Feb och 2 Mars ännu. Alla andra hyror (9 st) har poängen kommit in efter max en vecka.

Någon mer som har problem?
 
Toppen