adhoc76
Medlem
Modernt och fräscht.
Nu ska vi inte vara negativa.... Med lite tur får man ju några år yngre litauiska 737-plan än Nextjets egna ATP eller SAAB 340. Getjets 737 är ju rena ungdomen i jämförelse.
Modernt och fräscht.
Mja..Nu ska vi inte vara negativa.... Med lite tur får man ju några år yngre litauiska 737-plan än Nextjets egna ATP eller SAAB 340. Getjets 737 är ju rena ungdomen i jämförelse.
Mja..
GetJets 737or är från 1989, 1990 och 1991.
Det är ju samma ålder som NextJets SAAB 340. Och ATPerna är väl ungefär samma?
Reste 2015 med Höga Kusten flyg som flygs av Nextjet vilka tog hjälp av Estonian Air Embraer 170. Verkar inte varit något som var värt att fortsätta med tydligen. Blir SAS för mig. Hellre ATR än 90-talskärranSant - man får hålla tummarna för att få kärran från 1991 då.
Tyvärr. Enda 737-300 kärran LY-LGC är ett gammalt TAP-plan från 1989.Sant - man får hålla tummarna för att få kärran från 1991 då.
Enligt flygtorget.se verkar det vara en mycket bra utveckling på linjen och för flygplatsen i Örnsköldsvik! +72% i juli! Även tidigare månader visar god utveckling.
Flygtorget » Flygnyheter » Flygnyheter » SAS-effekt driver upp siffrorna i Örnsköldsvik