Senaste nytt

Singapore Airlines First Class nu bokningsbart med EuroBonus (2018-02-27)

Hur lång tid tog det för Tallinn att göra denna sökning?
RIngde i måndags för att kolla om det gick att få F på returen från SIN till CPH den 28/9. Hann knappt ställa frågan innan jag fick svar att på de datumen fanns det inga platser. Verkade som om agenten hade en lista framför sig pga alla frågor som kommit in :). Hur som helst, blev C direkt till CPH istället för att kånka omvägen via BKK och TG.
 
Ja då sällar jag också mig till dem som ska flyga med SIN i First i höst!
CPH-SIN F 773 8 nov
SIN-AKL F 380!!! 9 nov
AKL-SIN F 380!!! 28 nov
SIN-CPH F 773 28 nov
Layover på utresan 6.30-22.45 i SIN, nog med tid att besöka The Private Room
På returen blev det bara ett två timmars uppehåll

Om ni undrar varför jag inte inkluderat en ARN-CPH i biljetten är att jag tar den separat eftersom jag kanske stannar i Malmö-Köpenhamn ett par dagar före utresa/hemresa.
 

riche

Medlem
Är det någon som undersökt, alternativt lyckats boka SIN F intra asien? Jag tänker på exempelvis SIN-PEK, SIN-HKG, SIN-PVG?
 

trollet

Medlem
ref till Senators kommentar "Boka och åk nu (innan slutet av oktober) är mitt tips. Jag tror det finns överhängande fara att B77W är borta W18."
Har någon fått mer info om detta. Själv bokade om min november tripp till oktober (för säkerhets skull) , men är ju så sugen på att boka en till tripp ..
 

Dr. Miles

Expert
ref till Senators kommentar "Boka och åk nu (innan slutet av oktober) är mitt tips. Jag tror det finns överhängande fara att B77W är borta W18."
Har någon fått mer info om detta. Själv bokade om min november tripp till oktober (för säkerhets skull) , men är ju så sugen på att boka en till tripp ..
Ett tips är att kolla Routesonline.
Om det skulle bli någon ändring, kommer det att postas där.

Singapore Airlines Ltd News :: Routesonline
 
Toppen