Senaste nytt

Vad är brand standard hos Tru by Hilton?

agehall

Medlem
Jag har just lämnat Tru by Hilton Las Vegas eftersom alla deras sängkläder var i polyester vilket innebär att det genereras enorma mängder statisk elektricitet av dem. Helt omöjligt att ligga under täcket utan att konstant få stötar på alla möjliga håll.

Mitt intryck av Tru innan detta upptäcktes var att det ligger någonstans runt Hamton Inn-standard men lite "hippare". Nu är frågan om man ska våga testa dessa hotell igen eller inte. Om det är brand standard att genomgående ha polyester i sängen så kommer jag aldrig mer sätta min fot på ett sådant hotell.
 

Berglund

Medlem
Only in America...

Kan ingen ”brand standard” men det förvånar mig inte alls att man har en taskig syn på kunden och tycker att denne gott kan krypa ned i sängkläder av polyester. Dessa håller ju säker längre än bomull, som sagt - only in America!
 

fcx

Medlem
Mitt senaste garden inn i USA körde också syntetiska sängkläder. Som tur var så fanns det en bra jordningspunkt bredvid sängen.
 

Tonton

Medlem
Någon annan som undrar varför Agehall har bott på ett hotell som är
enklare än Hampton, har sämre poängintjäning och som Hilton kallar
"Hostel on Steroids for millennials" ;)
Hilton Hotel CEO Plans to Open "Hostel on Steroids" in 2018 | Fortune

Haha! Exakt det jag reagerade på imorse när jag läste denna tråden :D

Med det sagt, roligt att @agehall är på äventyr och provar nya saker, så att vi andra vet vad vi kan förvänta oss ifall vi väljer Tru by Hilton någon gång - sådant uppskattas alltid!
 

agehall

Medlem
Jag skulle maila hotellet.
De verkade faktiskt ha noll koll. Jag slår nog Diamond Desk en signal istället.

Mitt senaste garden inn i USA körde också syntetiska sängkläder. Som tur var så fanns det en bra jordningspunkt bredvid sängen.
Hua - det låter inte alls roligt. Det har jag aldrig råkat ut för och jag skulle inte acceptera det.

Någon annan som undrar varför Agehall har bott på ett hotell som är
enklare än Hampton, har sämre poängintjäning och som Hilton kallar
"Hostel on Steroids for Millennials" ;)
Hilton Hotel CEO Plans to Open "Hostel on Steroids" in 2018 | Fortune
Flera orsaker faktiskt. Dels var jag lite nyfiken på vad det var för hotell och om det var något jag kunde använda mig av i framtiden och dels så var det snorbilligt jämfört med allt annat när jag bokade. Nu har jag fått svart på vitt hur det ligger till...
 
Toppen