Senaste nytt

Chatflights

Status
Stängd för vidare inlägg.

lars

Medlem
Sorry om det är en dum fråga.. Men ni bokar bonusbiljetten omedelbart?

Jag har bokat via Tallinn förut, men skulle vara beredd att betala för er tjänst om ni kunde hålla koll på om det dyker upp något, och sen boka åt mig när det väl gör det. Eftersom jag ringde Tallinn idag så är jag ganska säker på att det inte finns något just nu, eller kan ni trolla fram något som dom inte hittar, typ en kreativ routing?

Om det då kostar 990kr (*2 personer) = 1980 + 5% av skatterna så känns det som en väldigt bra tjänst.
 

palmen

Moderator
Sorry om det är en dum fråga.. Men ni bokar bonusbiljetten omedelbart?

Jag har bokat via Tallinn förut, men skulle vara beredd att betala för er tjänst om ni kunde hålla koll på om det dyker upp något, och sen boka åt mig när det väl gör det. Eftersom jag ringde Tallinn idag så är jag ganska säker på att det inte finns något just nu, eller kan ni trolla fram något som dom inte hittar, typ en kreativ routing?

Om det då kostar 990kr (*2 personer) = 1980 + 5% av skatterna så känns det som en väldigt bra tjänst.
Ett tips om du vill ha kreativ routing är att fråga i forumet så brukar folk försöka hjälpa till att hitta flighter, kostar dessutom inget.
 

Alexis

Medlem
Sorry om det är en dum fråga.. Men ni bokar bonusbiljetten omedelbart?

Jag har bokat via Tallinn förut, men skulle vara beredd att betala för er tjänst om ni kunde hålla koll på om det dyker upp något, och sen boka åt mig när det väl gör det. Eftersom jag ringde Tallinn idag så är jag ganska säker på att det inte finns något just nu, eller kan ni trolla fram något som dom inte hittar, typ en kreativ routing?

Om det då kostar 990kr (*2 personer) = 1980 + 5% av skatterna så känns det som en väldigt bra tjänst.
Hej!
Ja, vi diskuterar det bästa alternativet just nu med dig men håller koll på om det dyker upp något annat om det inte duger, så hör vi av oss till dig när det gör det. Vad gäller att hitta saker som Tallinn inte hittar händer det oss nästa varje dag att de påstår att en viss routing inte finns, och har då inte tänkt på vissa kreativa lösningar. Men det händer också att de vet något som vi inte vet, så vi brukar även fiska runt efter sådant som vi inte kan hitta i de vanliga kanalerna. Roligt att du tycker det känns värdefullt!
 

Brandten

Medlem
Tyckte jag såg en blänkare om någon form för abonnemang förut där man betalar en månadsavgift och kan ställa så mycket frågor man vill? Eller var det affärsresor bara...?
 

MrPlow

Medlem
Hej @Alexis Hittade Chatflight via en artikel i SvD! Och behövde in och kolla vad ni för några! Kul att ni svarar så öppet här.

Spännande koncept att bolagisera. Ser fram emot att följa er resa!

Hur går det för er? Är folk nöjda? Hur mycket resor bokar ni?
 

Brandten

Medlem
Hallå Chatflights, jorden anropar? Inget svar här och inget svar på mail. Är det Instagram PM som gäller eller vad tror ni andra?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen