Stefan62
Medlem
I juni flög jag med LH sträckorna ARN - HAM - BUD - MUC - ARN.
Hela hem-resan krediterades till Eurobonus inom några dagar.
Utresan krediterades aldrig och jag gjorde "retroactive claim" på SAS hemsida.
Efter ca 2 veckor kom ett mail som säger att jag inte var med på någon av utrese-flighterna...?
I mail-svaret står också att läsa att om jag har synpunkter så ska jag skicka kopia på e-biljett, boarding-card eller annat som styrker att jag verkligen var ombord.
Sagt och gjort + att jag bifogade en PIR-rapport, eftersom jag blev av med bagaget under 20 timmar.
Nytt svar idag där man enkelt konstaterar att "ingen med Ditt namn var med på flighten"...
Inte många poäng att bråka om, men det är ju inte en inställning man bör ha som medlem på BC samt att jag blir "orolig" om passagerarlistorna från 2 flighter inte stämmer...
Vad gör man?
Hela hem-resan krediterades till Eurobonus inom några dagar.
Utresan krediterades aldrig och jag gjorde "retroactive claim" på SAS hemsida.
Efter ca 2 veckor kom ett mail som säger att jag inte var med på någon av utrese-flighterna...?
I mail-svaret står också att läsa att om jag har synpunkter så ska jag skicka kopia på e-biljett, boarding-card eller annat som styrker att jag verkligen var ombord.
Sagt och gjort + att jag bifogade en PIR-rapport, eftersom jag blev av med bagaget under 20 timmar.
Nytt svar idag där man enkelt konstaterar att "ingen med Ditt namn var med på flighten"...
Inte många poäng att bråka om, men det är ju inte en inställning man bör ha som medlem på BC samt att jag blir "orolig" om passagerarlistorna från 2 flighter inte stämmer...
Vad gör man?