Senaste nytt

SAS - det här har ni gjort bra™!

rob74

Medlem
Löjromen var inte det viktigaste, det var WPS2 jag var ute efter.
Det låg dock mycket mer klagomål i det ärendet till SAS då det var många saker som de totalt falerade på i samband med inställd flight samt att de lastat fel saker ombord på hemresan.
Men jag håller med om att 4000 är en helt ok ersättning även om det inte hjälper mig på något sätt att få testa WPS2.
WPS2 fanns inte på någon av mina flyg till/från San Francisco 9/2 samt 14/2. Var verkligen nyfiken på den.
 

Brandten

Medlem
Hittade ingen generell "Vad har du fått för kompensation?" tråd utan bara WiFi och RKP.
Hur som helst.... SAS Plus till Hong Kong och skärmen ville inte låsa fast sig så fick kila fast den med ett papper vilket jag påpekade och idag trillade det in 2000 poäng som kompensation.

Tack Tack SAS!
 
Hittade ingen generell "Vad har du fått för kompensation?" tråd utan bara WiFi och RKP.
Hur som helst.... SAS Plus till Hong Kong och skärmen ville inte låsa fast sig så fick kila fast den med ett papper vilket jag påpekade och idag trillade det in 2000 poäng som kompensation.

Tack Tack SAS!

Det borde verkligen finnas en sån tråd, så man kan kolla läget om det ens är värt att försöka få någon kompensation.
En försening på 75 min på en 50 min inrikesflygning t.ex. Svårt att veta...

Förlåt för OT.
 
Toppen