Senaste nytt

AMEX Elite och kreditering av 20.000 statuspoäng

bayindirb

Medlem
Jag har mailat de och frågat, hennes svar var,

Hej Bekir,


Tack för ditt mail och vi ber om ursäkt för sent svar! De 20 000 statusgrundande poängen kommer in under samma månad varje år och det är den månaden ditt konto sattes upp hos oss.


Svar på massor av olika frågor hittar du påwww.americanexpress.se/vanligafragor.

Jag önskar dig en trevlig dag!


Med vänlig hälsning,

i året min kommit 18 Jan. Så blir samma nästa år !
 
Jag har mailat de och frågat, hennes svar var,

Hej Bekir,


Tack för ditt mail och vi ber om ursäkt för sent svar! De 20 000 statusgrundande poängen kommer in under samma månad varje år och det är den månaden ditt konto sattes upp hos oss.


Svar på massor av olika frågor hittar du påwww.americanexpress.se/vanligafragor.

Jag önskar dig en trevlig dag!


Med vänlig hälsning,

i året min kommit 18 Jan. Så blir samma nästa år !
Sen skall man ha i åtanke att aldrig lita på kundtjänst.
 

Hubert

Medlem
Jag funderar på att byta mitt premium till ett elite för statuspoängens skull. Någon som har erfarenhet av att det går att förhandla med Amex kring årsavg osv?

Enligt tråden bör jag ha lite framförhållning för att säkerställa att poängen kommer in innan intjäningsperioden går ut?

Kan man bli värvad till ett elite om man har ett premium?
 

Impendill

Medlem
Jag funderar på att byta mitt premium till ett elite för statuspoängens skull. Någon som har erfarenhet av att det går att förhandla med Amex kring årsavg osv?

Enligt tråden bör jag ha lite framförhållning för att säkerställa att poängen kommer in innan intjäningsperioden går ut?

Kan man bli värvad till ett elite om man har ett premium?

Ja det går fint att bli värvad.
Årsavgiften kan man inte göra något med på Elite-kortet är min erfarenhet numera
 
Toppen