Senaste nytt

Störts chans att uppgradera biljett lufthansa frankfurt sao paulo

Tja, kan och kan är väldigt flytande begrepp, jag bokar ju själv så jag kan ju boka first class. . . dock blir det med största sannolikhet surt efter.. =)
 

MegaFlyer

Medlem
Nja,

Känns Inte särskilt flytande när du jagar olika sätt att uppgradera till ’minst’ eco premium. Då verkar det som att ’kan’ inte ligger så långt ifrån vanlig eco. Du kanske redan kollat om din arbetsgivare har eco premium inom vad som tollereras. Kanske inte ska boka first om det blir hus i helvete, men det finns olina grader i helvetet så en eco premium kanske går igenom.

Och om en eco premium går igenom så kanske du kan argumentera prisskillnad. Tex så låg skillnaden på Y och C biljetter m AF fr Tunis t NYC förra veckan på ca 1500kr - vilket kanske är försvarbart.

Annars YOLO! Lycka till.
 
Jag menade att i bokningssystemet kan jag boka samtliga klasser så det kommer gå igenom. Om jag blir jagad med blåslampa därefter återstår dock att se... En economy premium kan kanske motiveras med avbokningsskydd eller dyl...
 
Förvisso, men åker några dagar tidigare pga det, enklare att stå för hotell antar jag. .. Noterade att enligt seatguru har LH väldigt få säten i premium econ, lite oroande. Men många iibusiness, kanske finns en chans att buda på business då.. tänkte att 10 000 kan det nog vara värt
 
Toppen