Kloge rotter svømmer væk fra den synkende skude - ikke imod den! Det er alt, alt for sent at prøve at redde SAS. Der er ingen visioner, man har solgt ud af grunde og bygninger for at forlænge tiden til døds-stødet indtræffer. Ingen penge til nye fly, ingen nye langruter (LAX er en gammel traver), de langruter man har/åbner er alt for konservativt valgt. Man burde satse på visionære destinationer med et kæmpepotentiale og sætte sig på disse. Hvor er Africa? Konkurrencen på de Europæiske småruter er alt for stor for SAS, der lider en stille (eller hurtig) død med økonomisæder på bz class og med heavy charges for bare en bid broed....
Pga. SAS er man endt med at dele alt op mellem vores 3 nordiske lande med det resultat at Skandinavien ikke har noget egentligt hub eller storlufthavn! Mens Tyskland buldrer derudaf med FRA og MUC og snart ogsaa Berlin, der vil dræbe eller dræne CPH....Skandinavien er splittet mellem Oslo, CPH og ARN. Det går ikke, man må satse på 1 egentlig transitlufthavn og ikke 3...Selv Manchester er større end CPH nu om dage. Det går bare ikke. Kom netop fra Asien med QATAR, hvor flyet, Boeing 330, var fyldt. Glade mennesker, god betjening, og gratis upgrades for de som som var overbookede i economy - ganske som i gamle dage.