Senaste nytt

Ny sida: Tjäna EuroBonus extrapoäng i butiker och restauranger

Pyggme

Medlem
Var på YSB 22 december och de hade ingen aning om hur det fungerade. Till sist fick de ringa upp ekonomichefen och jo, han bekräftade att det skulle funka. Inte sett några poäng än, och eftersom det är 50 p/100 kr får jag väl kontakta Loyal Solution Support snart.
 
Måste ge en stjärna till Nalen restaurang när det gäller detta samarbete. 100 poäng per 100kr och personal som vet vad det handlar om och hur det fungerar. Finns till och med en liten skylt i baren om att man kan tjäna Eurobonus-poäng. Sist fick poängen in på kontot redan dagen efter! Blir fler luncher där framöver :)

Måste man ha med sig ett fysiskt Eurobonuskort eller kan de lägga in EB-numret manuellt?
 

David

Medlem
Fick nedan svar på en facebook chat från en restaurang i Göteborg som inte hade en aning när vi ville ha EB-poäng. Tycker att ett kriteria för att flyttas från ”kommer snart” till aktiv på SAS hemsida är att de är up ’n running med system och personal.

Hej David !
Tack för besöket ! Vi har fått erbjudande att vara med i SAS bonusprogram men inte lyckats ansluta vårt kassasystem för registrering av poängen. Jag ska se om jag kan komma i kontakt med dem och få instruktioner om hur vi ska handha deras poängsystem.
Tack för att du informerar oss och jag hoppas du kan få dina poäng retroaktivt
 

Johan010

Medlem
Åt familjebrunch på Cafe Milano i Stockholm förra helgen. Missade dra kortet. Reggade i veckan med kontoutdrag som bevis men blev icke godkänt. Svaret var de ville ha orginalkvitto/slip från restaurangen. Så spara kvittot ifall ni vill ha några poäng. Trevlig helg!
!
 
  • Gilla
Reactions: Gus

Bankiren

Medlem
Jag använder aldrig kortet, har för vana att alltid skanna in kvittot och ladda upp via EB-portalen. Det funkar ju nästan aldrig smärtfritt i butikerna...
 

jerixon

Medlem
Jag tycker det funkat riktigt kass de gånger jag försökt på ställen.
Så pass dåligt att jag blivit förbannad och skitit i det!
 

HenrikAI

Medlem
Måste man ha med sig ett fysiskt Eurobonuskort eller kan de lägga in EB-numret manuellt?

Nu var det ett tag sedan sist men på Sjöpaviljongen (där personalen alltid haft koll på hur det fungerar de gånger jag varit där) har det fysiska kortet inte behövts. Jag har använt mitt MasterCard och på det står Eurobonusnumret (måste dock fortfarande säga till att jag vill ha Eurobonuspoäng).
 

Tonton

Medlem
Nu var det ett tag sedan sist men på Sjöpaviljongen (där personalen alltid haft koll på hur det fungerar de gånger jag varit där) har det fysiska kortet inte behövts. Jag har använt mitt MasterCard och på det står Eurobonusnumret (måste dock fortfarande säga till att jag vill ha Eurobonuspoäng).

+1 på detta!


Sjövpaviljonen levererar alltid. Har blivit en del fina poäng därifrån
 
Toppen