Senaste nytt

Avis (10k poängkampanjen) - hur många bokningar har ni gjort?

kedja

Medlem
Bil nr 3 hämtad imorse. Rutinen börjar sitta nu, morgonpromenad kl 06:30 varje torsdag.

Första två har varit Toyota Auris, idag blev det Toyota Yaris Hybrid med automat.

Bokat 16 stycken, siktar på att fullfölja alla. Fint att ha en First "på banken" :)
kör Avis tors-sön, lite vardagslyx för lilla familjen att ha 2 bilar tors-fre, för helgen räcker det med en.
 
Last edited:

agehall

Medlem
kör Avis tors-lör, lite vardagslyx för lilla familjen att ha 2 bilar tors-fre, för helgen räcker det med en.
Vänta nu - torsdag till lördag är två dygn, inte tre. Jag antar att du lämnar sent på lördagen för att få det till tre dygn, men det hade inte jag vågat chansa på iallafall.
 

kedja

Medlem
yes, helt rätt. inlämning söndag 07:00, men då Avis har stängt både lör+sön droppar jag lördag under dagen.
(rättat ovan)
 

Ziddaz

Medlem
Bil nr 3 hämtad imorse. Rutinen börjar sitta nu, morgonpromenad kl 06:30 varje torsdag.

Första två har varit Toyota Auris, idag blev det Toyota Yaris Hybrid med automat.

Bokat 16 stycken, siktar på att fullfölja alla. Fint att ha en First "på banken" :)
kör Avis tors-sön, lite vardagslyx för lilla familjen att ha 2 bilar tors-fre, för helgen räcker det med en.

Rutinerar också in på Nr 3 idag. Lite av ett ödets nyck att jag bokat E-klass (Nissan Qashqai) just denna helg. 45 cm snö senaste dygnet och det snöar fortfarande. Skolorna stängda, publika transporter inställda etc. Golfen hade inte varit kul idag!
 

Bryant

Medlem
Rutinerar också in på Nr 3 idag. Lite av ett ödets nyck att jag bokat E-klass (Nissan Qashqai) just denna helg. 45 cm snö senaste dygnet och det snöar fortfarande. Skolorna stängda, publika transporter inställda etc. Golfen hade inte varit kul idag!

Vart bor du? Täby?
 
Toppen