Senaste nytt

El Oso

Medlem
Jag var inte överdrivet nöjd:D. Antar att du har haft samma problem som jag då med Hertz pickup and delivery to gate på Arlanda då @pswe ?;)
Kan självklart informera om hur det gått när jag tagit kontakt med Hertz imorgon.

Japp? @Bryant Efter guld kommer Platinum hos Hertz.
 

mha321

Medlem
Jag var inte överdrivet nöjd:D. Antar att du har haft samma problem som jag då med Hertz pickup and delivery to gate på Arlanda då @pswe ?;)
Kan självklart informera om hur det gått när jag tagit kontakt med Hertz imorgon.

Japp? @Bryant Efter guld kommer Platinum hos Hertz.
Är det inte five star som ligger mellan gold och presidents circle?

Med set sagt - eftersom det är såpass lätt att matcha sig till högsta nivån i programmet ska man nog förvänta sig mycket lite från en mellan nivå. Tyvärr.
 

El Oso

Medlem
Det var kanske slarvigt förklarat av mig. Vad jag vet så är ordningen som följer: Base, Five Star, President's Circle och Platinum (By invitation). Men kan kanske finnas något högre men inget jag känner till. Men får kanske påbörja en ny tråd om just detta med "invitation" hos hyrbilsfirmor, Hertz Platinum, Sixt Diamond osv. För att inte förstöra denna trevlig tråd "Jag hyrde bil och fick":). @mha321
 

mha321

Medlem
Det var kanske slarvigt förklarat av mig. Vad jag vet så är ordningen som följer: Base, Five Star, President's Circle och Platinum (By invitation). Men kan kanske finnas något högre men inget jag känner till. Men får kanske påbörja en ny tråd om just detta med "invitation" hos hyrbilsfirmor, Hertz Platinum, Sixt Diamond osv. För att inte förstöra denna trevlig tråd "Jag hyrde bil och fick":). @mha321
Ah, ovanför presidents circle. Då är jag med på vad du menar :)
 

Jeff

Medlem
Kontor: Stockholm, Centralstationen
Bokat via: Avis (Eurobonus 10K-kampanjen)
Bokade: VW Golf, Kia Ceed eller liknande (C-klass)
Gratis uppgradering: Ja
Fick: Hyundai Tucson
Status på bokningen: Ingen
 
Har aldrig "förhandlat". Men däremot brukar jag försöka lägga lite kluriga bokningar. T.ex. lite mindre (billigare) bilar fast med villkor automat. Ofta finns det ingen sådan inne vid hyrtillfället, då har de inget annat val än att uppgradera. Ett exempel: Bokad och betald V40 aut hos Hertz i Luleå blev fullspecad XC90 :)
 
Toppen