Senaste nytt

Avis (10k poängkampanjen) - hur många bokningar har ni gjort?

Fredrik K

Medlem
102 bokningar, två stycken varje helg hela året runt, fredag till måndag. Räknar med att boka av kanske 10-15 helger pga semester och annat, men likebra att safea upp. Jag har dock plockat ut domhär senaste helgerna så jag åker om en liten stund och lämnar tbx en lastbil och en octavia på min golf-bokning :)
 

jumbooze

Medlem
102 bokningar, två stycken varje helg hela året runt, fredag till måndag. Räknar med att boka av kanske 10-15 helger pga semester och annat, men likebra att safea upp. Jag har dock plockat ut domhär senaste helgerna så jag åker om en liten stund och lämnar tbx en lastbil och en octavia på min golf-bokning :)
Har du och sambon parallelbokat eller har jag missat något med att man bara får poäng för en bokning?
 

Ziddaz

Medlem
37 bokade, 2:a "icke använda" just återlämnad. Har 4 lite dyrare för planerade weekends i Sverige och Mallis, samt räknar med att måsta boka av 4-5 ggr pga ännu icke bokade jobbresor och semestrar. Fått Golf resp Golf Kombi och skulle gärna se stående upgrade när jag når Avis-status, men då är det väl å andra sidan slut på snökaoset här uppe. Hämtar i övrigt nycklar på Pressbyrån utan legkontroll och lämnar tillbaka i dropbox.

OT: Råkade nämna det hela på jobbets fredagsfika i förrgår, och var jag inte förklarad som galen innan så... :)
 

Mr Planning

Medlem
OT: Råkade nämna det hela på jobbets fredagsfika i förrgår, och var jag inte förklarad som galen innan så... :)

Just det där är lustigt, folk som inte är insatta i våran poängdjungel, har noll förståelse för att man kan åka på en weekend till Shanghai, eller det senaste med att hyra en bil flera helger i månaden och bara parkera bilen!

Om dom bara visste...:p
 

palmen

Moderator
Ungefär 25 hyror, där en behövs i USA resten är helghyror i Sverige. Bokat de helger jag vet att jag kommer vara hemma fram till i höst, återstår att se sen hur många avbokingar det blir om det dyker upp andra saker att göra på helgen.
 

Buffy

Medlem
102 bokningar, två stycken varje helg hela året runt, fredag till måndag. Räknar med att boka av kanske 10-15 helger pga semester och annat, men likebra att safea upp. Jag har dock plockat ut domhär senaste helgerna så jag åker om en liten stund och lämnar tbx en lastbil och en octavia på min golf-bokning :)
Över en miljon poäng om du inte bokar av, galet!
 

Fredrik K

Medlem
Har du och sambon parallelbokat eller har jag missat något med att man bara får poäng för en bokning?

Jo precis. Hon har gjort den andra bokningen, det har gått bra att jag hämtat både bilarna fast med hennes körkort bara. Vi bor nära en uthyrningsstation så jag går bara dit och hämtar och parkerar om hemma. När vi blir på first-name basis jag och grabbarna på AVIS hoppas jag att slippa hämta ut bilarna överhuvudtaget.
 

Tonton

Medlem
Kvällsummering baserad på de 43 personer som snällt har delat med sig av sina bokningar:

Antal bokningar: 835
Antal Eurobonuspoäng som ska delas ut om alla bokningar utförs: 8 350 000
Antal bokningar per person i snitt: 19,5

Uppskattat antal bokningar som kommer genomföras (min beräkning baserad på era kommentarer): 726

Galet egentligen :D
 
Last edited:

Bryant

Medlem
14 bokningar. Har ingen egen bil men har planerat för ca en helg i månaden för bilburen utflykt. Alla kommer nog inte att användas.
 
Toppen