Senaste nytt

Cathay Pacific förbereder lanseringen av sin nyaste lounge i Hong Kong, ‘The Deck’

BusinessClass

Redaktör
Cathay Pacific kommer öppna sin senaste lounge i Hong Kong nu under mars. “The Deck” som den nya loungen är döpt till kommer ersätta den slitna Dragonair G16 loungen vid utgång 16. Ursprungligen var planen att den skulle öppna redan denna månad, januari, men lanseringen har försenats på grund av att detaljer i inredningen behöver…
 
  • Gilla
Reactions: pep

Dr. Miles

Expert
“The Deck” som den nya loungen är döpt till kommer ersätta den slitna Dragonair G16 loungen vid utgång 16.
Ja, den loungen var minst sagt sliten.

Flygplatslounge: Dragonair G16 Lounge, Hong Kong International (HKG) - BusinessClass.se

Om någon undrar om var gate 16 ligger, den ligger lite längre bort om Singapore Airlines SilverKirs lounge.
Dock på övervåningen.
checkin_img_1.gif
 

pep

Medlem
Jeg skal prøve den i April! OW/Cathay loungerne i HKG er i min optik virkelig gode og et niveau over *A-loungerne. Navnene er rene perler: The Pier, The Deck, osv. Som perler på en snor.....
 

intuition

Medlem
Förr i världen avgick FInnair mycket ofta från gate 18 så G16-loungen var bra på så vis att man kunde ha snor-koll på när boarding verkligen startade.

Bra att den blir uppfräschad även om jag inte tror att jag kommer att gå dit speciellt ofta.
 
Toppen