Senaste nytt

Planering av inofficiell BC-träff ölresa till Brygge lördag 3 februari 2018

srg

Medlem
Måste Belgian Rail biljetterna bokas med exakta avgångar eller fungerar dom på alla avgångar en viss sträcka?
 
Måste Belgian Rail biljetterna bokas med exakta avgångar eller fungerar dom på alla avgångar en viss sträcka?
Vad jag kunde utläsa så gäller helgbiljetterna på alla avgångar från 19 på fredagen tillochmed hela söndagen (på avsedd sträcka i valfri riktning).

Andra biljetter gäller för specifika avgångar om jag minns rätt.
 

kristerj

Medlem
Kostar bara 24,40€ när jag söker, bokar ni från flygplatsen?
Hur löser man detta för oss som inte startar på flygplatsen men ska till flygplatsen på hemvägen?
Tror inte att Belgian Rail har löst bokning med Open Jaw ännu...:). Det som ställer till det är tilläggsavgiften för flygplatsen som är € 5,25 per riktning. Förmodligen blir en Weekendbiljett för €28 (ToR inkl. flygplatstilläggen) billigast.
 

palmen

Moderator
Tror inte att Belgian Rail har löst bokning med Open Jaw ännu...:). Det som ställer till det är tilläggsavgiften för flygplatsen som är € 5,25 per riktning. Förmodligen blir en Weekendbiljett för €28 (ToR inkl. flygplatstilläggen) billigast.
Vet inte hur man köper till flygplatstillägg men kommer nog boka tur och retur från stan och köpa en separat enkel biljett från bryssel till flygplatsen, den kostar typ 8€
 
Toppen