Senaste nytt

Vila i frid Jessica aka. ESSA

Bryant

Medlem
Det var med stor sorg jag läste detta i morse och mina tankar går i första hand till familjen.

En annan tanke som slog mig nu är att jag hoppas att den stora mängden poäng inte går till spillo.
Kanske kan SAS hjälpa till att se till att de hamnar "där dom hör hemma" även om växlingskursen inte är den bästa...
Visa bifogad bild 72279

Det går dessvärre inte.
 

jsn

Medlem
Tyvärr inte helt oväntat, men icke desto mindre väldigt tufft och tråkigt besked.
Jessica, du lämnar ett stort tomrum efter dig och är saknad!
 
Last edited:

ssh9721

Medlem
Vila i frid och som flera andra skrivit Fuck Cancer, denna orättvisa sjukdom som drabbar skoningslöst gammal som ung och alla däremellan.

Förlorade närstående i julhelgen själv i cancer, ta hand om er och varandra, livet måste njutas av medan vi kan.
 

palmen

Moderator
Jag hade äran att träffa Jessica vid flera tillfällen, både här hemma i Sverige och på diverse resor som ordnats av och med likasinnade.

Kommer ihåg hur vi åkte uppskjutet på grönan på sas-dagen för 1,5 år sedan. Vi fick göra vårt bästa för bra platser när alla kidsen stormade.
Kul att du kunde följa med på en av Barcelonaresorna, tror vi alla njöt på takbaren i solen.

Vila i frid, du kommer vara saknad!

20180126_190802.jpg
 
Toppen