Senaste nytt

Eurobonus-poäng när du reser med MTR Express

Filip

Medlem
Inte en poäng utbetalt från MTR sedan i augusti!

De har uppenbart satt detta i spel! Jag uppmanar samtliga som rest med lurendrejarna att anmäla till ARN. De svarar bara goddag yxskaft vid kontakt. Vi är flera som har öppna ärenden >6 mån tillbaka där de helt enkelt skiter i att hjälpa oss.:mad:
 
  • Gilla
Reactions: Gus

Filip

Medlem
De säger upp avtalet med Eurobonus!
"Samarbete avslutas i februari när MTR Express lanserar sitt eget lojalitetsprogram Club Xpress där medlemmarna tjänar en krona på varje tiokrona de spenderar."

Vilken blåsning!

Stoppet av utbetalning av EB-poäng rimmar rätt bra med när man kan tänka sig att de tog beslutet.

Bra besparing av MTR som gått under radarn. Kunderna får (kanske) bara poäng om man hör av sig till kundtjänst efter resan och tjatar månad efter månad.

Nu blir det SAS och SJ framöver.
 

Silferlood

Medlem
Vilken blåsning!

Stoppet av utbetalning av EB-poäng rimmar rätt bra med när man kan tänka sig att de tog beslutet.

Bra besparing av MTR som gått under radarn. Kunderna får (kanske) bara poäng om man hör av sig till kundtjänst efter resan och tjatar månad efter månad.

Nu blir det SAS och SJ framöver.
Jag kollade med min kontakt på EB och fick följande info om just poängen:
Har du bokat resor innan 31 januari så får du poäng för dem om resan avslutas senast 31maj. Sista dag för att göra en retro är 30nov.
Så det är bara att maila till MTR!
 

Filip

Medlem
Jag kollade med min kontakt på EB och fick följande info om just poängen:
Har du bokat resor innan 31 januari så får du poäng för dem om resan avslutas senast 31maj. Sista dag för att göra en retro är 30nov.
Så det är bara att maila till MTR!

"Ja lycka till! Jag och många andra har mailat MTR senaste 7 månaderna. De svarar klipp å klistra till alla, goddag yxskaft:

"Jag skickar nu ditt ärende vidare till våra tekniker som kommer undersöka varför du inte har fått dina Eurobonuspoäng!
Tack för att du hörde av dig!"


Efter lite tjat så kommer följande svar: "..det är så att EuroBonus-poängen egentligen ligger utanför vår makt. Alltså är detta ärende inget vi kan göra något åt" :eek::eek::eek:
 

Silferlood

Medlem
"Ja lycka till! Jag och många andra har mailat MTR senaste 7 månaderna. De svarar klipp å klistra till alla, goddag yxskaft:

"Jag skickar nu ditt ärende vidare till våra tekniker som kommer undersöka varför du inte har fått dina Eurobonuspoäng!
Tack för att du hörde av dig!"


Efter lite tjat så kommer följande svar: "..det är så att EuroBonus-poängen egentligen ligger utanför vår makt. Alltså är detta ärende inget vi kan göra något åt" :eek::eek::eek:
wtf, jag mailar det till min kontakt!
 

MrJake

Ny medlem
Fick idag, aningen chockartat, in 3000 poäng från MTRs mars-maj-kampanj år 2017. Har legat på supporten om detta rätt mycket tidigare men de senaste månaderna har det fallit i glömska.

I och med detta har jag fått ut alla mina poäng från dom.

Hoppas det har ramlat in poäng hos fler.
 
Toppen