Senaste nytt

Join EuroBonus and earn 100 Extra points - En bra deal?

edlundo

Medlem
Join EuroBonus - SAS




Join EuroBonus and get much more!


Join today and earn 100 Extra points*!


A gateway to a collection of carefully picked and growing network of partners where you can spend and earn your points every day or night, a program that is growing beyond just air travel and with no age limits!

* Valid between June 29 - September 30, 2012.

Welcome!
 

erc

Medlem
Det är värt en styv femma i pengar. För 29 kronor skaffar du dig nämligen 750 poäng under rådande sommarshoppingkampanj.
 
100 poäng för signup är dock INTE en bra deal. Att SAS ens vill lägga ut nåt sånt är bortom allt förstånd.

PR och proaktiv kommunikation var det dom skulle fortsätta fokusera på trots att den ansvarige slutade va? ;)
100 poäng i signup-bonus känns inte riktigt som bra PR... 100 extrapoäng om du kompletterar dina befintliga uppgifter med postnummer hade väl varit rimligt men :)
 

Berrsus

Medlem
Jag har själv funderat på det här och förstår det inte alls. Tycker det är pinsamt dålig.

Samma sak när man uppnår nya statusnivår. Inte ens en hälsning eller grattis. Hur svårt skulle det vara att skicka ett SMS med ett grattis till den nya statusen.
 

Mikael

Medlem
Har SAS haft några sign-up kampanjer med mer poäng än 100? Eftersom jag varit medlem så många år har jag inte riktigt tänkt på det.
 
Toppen