Senaste nytt

60 timmar first på en vecka

Dr. Miles

Expert
Ombord på Thai 747 nu i nosen. Gamla kabinen.
Blir alltid nojig över boarding med Thai. De sa att vi skulle boarda 2240 och komma och hämta mig. Vid 23 gick jag och fråga vad som händerna. 5-10 minuter som svar och nej planet är inte sent fast det skulle avgått 2310. Boarding pågår fortfarande och klockan är 2330...

WiFi från flygplatsen når åtminstone precis hit ut till nosen.
På vissa avgång har Asiana mycket sämre än THAIs.
En av deras nattflyg från Bangkok avgår runt kl. 02 på natten med ca fem timmars planerad flygtid, i praktiken det är ca 4,5 timmars flygning.
När jag flög med den flighten hade de två måltidsserveringar. :eek:
Vem vill ha en middag kl. 03 på natten när man får en frukost en timme före ankomst på en fem timmars flygning?
 

palmen

Moderator
Något jag har svårt för här är det högljudda smaskandet när man äter. Får bli bose lurar på för att slippa lyssna på det.
5th timmar kvar att fördriva och lördagens första öl är testad men inget att skriva hem om. Lördag i LA kommer nog bjuda på bra mycket bättre öl, målet är att åka till Monkish efter jag varit förbi hotellet.
20180120_144104.jpg
 

palmen

Moderator
På vissa avgång har Asiana mycket sämre än THAIs.
En av deras nattflyg från Bangkok avgår runt kl. 02 på natten med ca fem timmars planerad flygtid, i praktiken det är ca 4,5 timmars flygning.
När jag flög med den flighten hade de två måltidsserveringar. :eek:
Vem vill ha en middag kl. 03 på natten när man får en frukost en timme före ankomst på en fem timmars flygning?
Det var två måltidsserveringar på min flight också även om den första var väldigt lätt.
Kan konstatera att allt blir lite skevt när man åker österut. Mina flighter har avgått 22, 23:30 och nu ikväll vid 21.
 
Något jag har svårt för här är det högljudda smaskandet när man äter. Får bli bose lurar på för att slippa lyssna på det.
5th timmar kvar att fördriva och lördagens första öl är testad men inget att skriva hem om. Lördag i LA kommer nog bjuda på bra mycket bättre öl, målet är att åka till Monkish efter jag varit förbi hotellet.
Visa bifogad bild 71970

Det är det absolut sämsta med att resa i, eller med, Kina(Kineser).
USCH för bordsskicket där!!
 
Toppen