Senaste nytt

Bästa noise-cancelling hörlurarna?

JSQ

Medlem
Nu går det att få Sony WH-1000XM2 till 2990 kr hos komplett.

Använd rabattkoden sony1000x när ni köper dom så får ni 1000 kr i rabatt, rabattkoden gäller tom. söndagen 21:a. Gäller endast för 1 par per kund.
 

Jönsson

Medlem
Ett tips för den som handlar mycket på Heathrow är att gå med i Heathrow Rewards. Få poäng på det du handlar, på Heathrow express, på lounger där du betalar dig in, på mat, dryck och parkering mm. Dessa poöng kan sedan flyttas över till tex More & More, BAEC eller användas till kuponger, expressen etc.
 
När ni testar NC lurar i andra butiker än Bose, brukar de också kunna köra flygplansoljud? Så man hör hur de dämpar menar jag?

Har bara hittat det i Bose butiker, så det vore bra att veta var man kan testa de andra lurarna.
 

Canadien

Medlem
Någon som provat en-ear noise cancelling lurar?
Ja, jag har QC25 in-ear som väl är OK. Bäst blir det om jag kör QC25 inkopplade till flygplanets IFE, och sedan mina QC35 ovanpå.

QC25 trycker en del på örat om man vill ha dem på när man sover och ligger på sidan, men givetvis bättre än stora over-ear för det användningsområdet.

Men jag använder mina 35:eek:r i princip alltid nuförtiden, så mycket smidigare utan sladd och bättre ljud tycker jag.
 
Toppen