Senaste nytt

De tio bästa lyxhotellen som öppnar under 2018

BusinessClass

Redaktör
Ett nytt år, nya möjligheter. Och om du, som vi, gör det till en grej att ta vara på varje möjlighet att resa, så kommer 2018 att bli ett bra år. Under de kommande tolv månaderna öppnar ett antal lyxhotell sina dörrar för att välkomna gäster. Förväntningarna är högt ställda på dessa nya hotell. Detta…
 
Hur i helskotta kan man göra en rankning på hotell som inte ens har börjat ta emot gäster?

Detta luktar reklam på mycket långt håll.
 
"De tio bästa lyxhotellen" enligt rubriken? Who says? Dessa hotell har ju inte ens slagit upp portarna, men ändå rankas de av någon anledning högst. av alla.
 

agehall

Medlem
Det är redaktionellt material, så det är redaktionen som säger det.

Jag vet att det är populärt att gnälla på allt som görs utanför forumet på BC, men här tycker jag det är helt oförtjänt. Om någon känner till andra lyxhotell som ska öppna under 2018 och som man anser är bättre så tycker jag det är helt ok att skriva om det, men motivera det gärna och posta bilder ungefär som i artikeln. Att bara gnälla tillför ingenting förutom att visa hur gärna man vill gnälla.
 

Jönsson

Medlem
Det är redaktionellt material, så det är redaktionen som säger det.

Jag vet att det är populärt att gnälla på allt som görs utanför forumet på BC, men här tycker jag det är helt oförtjänt. Om någon känner till andra lyxhotell som ska öppna under 2018 och som man anser är bättre så tycker jag det är helt ok att skriva om det, men motivera det gärna och posta bilder ungefär som i artikeln. Att bara gnälla tillför ingenting förutom att visa hur gärna man vill gnälla.
Det finns faktiskt ett LHW-hotell som kanske borde ha kunna finnas med på listan. Hôtel Chaia Monnet i Cognac som öppnar till sommaren. Verkar kunna bli helt fantastiskt. :)

Hôtel Chais Monnet by Alitas & Javad Marandi
 
Toppen