Absurd inställning. Givet storleken på borden är det närmast kundfientligtSenast på ARN-LAX ville dom att man skulle beställa all dricka på samma gång, dvs i samband med fördrinken. När dom senare delade ut maten hade dom rött/vitt vin på vagnen, gick då bra att beställa mera.
Absurd inställning. Givet storleken på borden är det närmast kundfientligt
Senast på CPH-IAD kom de med drinkvagnen för en cocktailservering och sedan en gång till inför måltiden.
Man kan också motionera lite och gå bak och be om en drink / öl / flaska rött.De har på mina 3 senaste plus under hösten sagt 'beställa allt på en gång ".. Hela stolsfickan blir ju full.
Sen kommer de ofta ut iaf i samband med maten..
Man kan också motionera lite och gå bak och be om en drink / öl / flaska rött.
Absurd inställning. Givet storleken på borden är det närmast kundfientligt
Nej, men det är personalvänligt.
Skickar mail till SAS varje gång det händer i Plus, inte OK. (Händer typ varannan resa)
Känns som att det finns lite väl mycket SAS-personal som skulle behöva jobba på servicenivån. Konkurrensen är ju stenhård, så det känns som att allt det här måste stämma för att de ska vara konkurrenskraftiga kan jag tycka.
Vad för respons brukar du få från SAS när du mailar? Vet någon om SAS aktivt jobbar med detta?