Senaste nytt

SAS Friends & Family | Boka senast 2017-NOV-06 (res mellan 2017-DEC-01 och 2018-APR-30)

jsn

Medlem
Det blev en resa till Chicago också, måste ju någon gång se med egna ögon hur Irländarna färgar floden grön... :rolleyes:

Tittar lite på Miami också, det billigaste jag hittar i Jan-Feb är strax under 7kkr i Plus, är det så billigt det går eller finns det datum som är ännu billigare?
 

fcx

Medlem
Det blev en resa till Chicago också, måste ju någon gång se med egna ögon hur Irländarna färgar floden grön... :rolleyes:

Tittar lite på Miami också, det billigaste jag hittar i Jan-Feb är strax under 7kkr i Plus, är det så billigt det går eller finns det datum som är ännu billigare?

Du ska kunna pressa ner i runt 6200 SEK (A-klass bägge vägarna), men om det finns biljetter kvar i A-klass eller inte är ju en annan fråga.
 

MWi

Medlem
Om man bokar denna F&F i plus inom Europa, är den helt avbokningsbar då som på den gamla goda tiden när man fick tillbaka alla pengar som biljetten kostade.
När jag bokade om några felbokade biljetter i GO (bokade med förra F&F) så blev det ingen fare difference utan bara ombokningsavgift (vilket var tur i oturen)
 
Toppen