Senaste nytt

3000 poäng vid köp på t ex eBay

Bra promotion just nu. Köp något på eBay för t ex 1 USD så får man 3000 poäng.

Mobile App Extras Partners

Earn 3,000 bonus pointswhen you complete your first transaction with any of our Extras Partners.

Now through December 31, 2017 members will earn 3,000 bonus points for completing their first transaction with any of our Extras Partners, including iTunes, eBay, Groupon and more! Promotion Terms & Conditions.

Extras Partners are located in the Club CarlsonSM mobile app under the "Extras" section when you are logged in using your Club Carlson account. Partners will be displayed based on your location. Be sure to activate your location services when using the mobile app.

Extra’s Partners:

  • Restaurant Reservations – Earn 200 Points per seated reservation
    • Resy - Book the best restaurants. Earn 200 points for every seated reservation
  • Things To Do – 10 Points per $1 USD spent
    • SeatGeek – Earn 10 points per 1USD spent on every purchase
    • Groupon – Get a deal and own the experience with Groupon! Earn 10 points per 1 USD spent
  • Delivery– 8 Points per $1 USD spent
    • Delivery.com - Get it delivered with delivery.com and earn 8 points per $1 USD spent
    • Hungryhouse – Get food takeaway and delivered in the UK and earn 8 points per 1 USD spent
  • Shopping – 6 Points per $1 USD spent
    • Jet – Wholesale shopping online – Earn 6 points per 1 USD spent
    • eBay – Get the best deals and earn 6 points per $1 USD spend on eBay
    • iTunes – Enjoy music & movies and earn 6 points per 1 USD spent
 

dala

Medlem
Tack för tipset Jakob! Kollade i appen, inloggad med mitt svenska Club Carlsson konto (guldstatus) och får inte upp en enda partner i "Extras section". Någon av er andra som ser något där?
 

Olle K

Medlem
Ser heller inga partners under extras. Jag har satt på så appen tillåter platsangivelse, men hjälper inte. Vi i Sverige kan nog inte ta del av detta.
 

MrDollar

Medlem
Tack för tipset Jakob! Kollade i appen, inloggad med mitt svenska Club Carlsson konto (guldstatus) och får inte upp en enda partner i "Extras section". Någon av er andra som ser något där?

Ser heller inga partners under extras. Jag har satt på så appen tillåter platsangivelse, men hjälper inte. Vi i Sverige kan nog inte ta del av detta.

Samma här, testat på både iPhone & SamsungS8
 
Toppen