Senaste nytt

Morgan Hotel Group: Global Card

Fick ett Global Card med posten förra veckan. Vissa av förmånerna tycker jag är riktigt bra.
Är det någon annan här som har detta kort och kan berätta om dom levererar det som lovas vid innehav av kort?
Har lite blandade erfarenheter av liknande kort...


PS. Jag har sen tidigare en bra kontakt på Morgans, främst för vistelse i LA. Skicka ett PM om ni är på väg dit så brukar det inte vara några problem för mig att fixa uppgraderingar mm.
 

Attachments

  • Morgan Global.png
    Morgan Global.png
    95,7 KB · Visningar: 399

jurgenb

Medlem
Trevligt, speciellt sista punkten :)

Har inte detta kort men ett annat kort som ger riktigt bra rabatter på just Morgan, dock inte med alla dessa förmåner. Hur får man detta kort normalt?
 
Verkar inte finnas några officiella nivåer att uppnå för att få kortet. Stod inget om det i välkomstbrevet i alla fall.
Jag bokade/betalade ca 150 nätter under 2011. Bodde ca 50 av dessa själv och resten var för kolleger och kunder.
 
Intressant! Hur fick du detta Kort?

Som jag skrev ovan: Jag bokade/betalade ca 150 nätter under 2011. Bodde ca 50 av dessa själv och resten var för kolleger och kunder.

Sen brukar det bli mycket room service, restaurang, internet, flera bilar som parkeras under många dygn mm vilket kanske också spelar in.
 
Toppen