Senaste nytt

SAS Friends & Family | Boka senast 2017-NOV-06 (res mellan 2017-DEC-01 och 2018-APR-30)

airac

Medlem
Det är en förvirring med bokningsklasser. VIP Plus bokas i A- eller P-klass, övriga (högre) klasser kan bara bokas som ordinarie biljetter. Om lägsta tillgängliga klass är B (eller högre) går det inte att boka VIP. Det är däremot fullt möjligt att boka även lägre klasser till ordinarie pris. Här blir VIP-siten "förvirrad", och vill inte boka lägre klasser till ordinarie pris, utan tillåter enbart lägsta lediga icke-VIP som ordinarie.

Det är därför du ser priset 3276 i A-klass VIP, 4463 i A-klass ordinarie och 9177 i B-klass ordinarie.
Hmm, kan inte hålla med om det. Bokade VIP Plus till Amsterdam igårkväll i B-klass:
Screen Shot 2017-10-25 at 17.53.41.png
Screen Shot 2017-10-25 at 17.55.03.png
 

telelina

Medlem
Nej så trist.

Fick hjälp att få min dator till sjukhussängen då jag inte lyckades boka med hjälp av paddan igår kväll.
En klen tröst är väl att tro att nu när lösenordet inte funkar så kan inte resor bokas, iaf inte av oss... ;-)
Bara vara på hugget när nytt lösenord dyker upp.

Sen skulle jag också använda datorn till att beställa hem en "dramaten". Då har den hunnit sålt slut.

Jag är glad över att jag listade ut hur jag konfigurerade en surf-zon från min nya Huawei! Alltid något.

Ni som har mitt mobilnummer får väldigt gärna dra iväg ett sms när det lossnat här.

Du ska väl bara boka bonusresor nu? ;)
 

MWi

Medlem
Nu kan man logga in igen på sidan med lösenordet flyplus.
Det verkar dock inte gå att söka efter några flighter ännu
Skillnaden mot nu från tidigare är att man nu vid inloggning "pekas om" till en sida där länken motsvarar formatet för tidigare kampanjer så det verkar ju vara påväg åt rätt håll. Den som lever får se helt enkelt :)

Nu har inbjudningsmöjligheten kommit för SAS-anställda (uppdaterad info på FlySAS – Friends & Family
 
Last edited:

FFlash

Medlem
Är det nu så att det kommer inte att gå och boka med flyplus koden, men man måste få inbjudning enligt ovan istället?
 
Toppen