Senaste nytt

EuroBonusinsamling till en cancersjuk vän och forummedlem

Status
Stängd för vidare inlägg.

pep

Medlem
Min EB konto er desværre stille sovet ind opdagede jeg lige nu. Indenfor *A har jeg points hist og pist på M&M, ET (Sheba), SQ,TG, UA, Egyptair, Aegaean,Avianca Amigo, TK Miles & Smiles. Jeg donerer gerne alle disse slatter. Men som jeg forstår oplægget kan man ikke overføre fra andre FFPs?
 

Senator

Moderator
Min EB konto er desværre stille sovet ind opdagede jeg lige nu. Indenfor *A har jeg points hist og pist på M&M, ET (Sheba), SQ,TG, UA, Egyptair, Aegaean,Avianca Amigo, TK Miles & Smiles. Jeg donerer gerne alle disse slatter. Men som jeg forstår oplægget kan man ikke overføre fra andre FFPs?

Desværre Pep, men tak/takk/tack for tanken..
 

ESSA

Medlem
Jag har nära vänner och släkt som kämpat med denna eländiga cancer i olika former. Min mor har klarat sig efter den pärsen hon genomlevt. Jag har en elev som har en aggressiv form av cancer som bara ett fåtal har diagnosticerats. Men han verkar se ljuset just nu. Han har, 19 år gammal, fått det i foten (med amputation under knäet som säkerhet), i ena lungan (med lyckad operation) samt nu senast i lymfan i ena ljumsken (kapslat in sig så de kunde avlägsna det)... Nu har han påbörjat sin utbildning, allt till trots.
Jag önskar allt gott och hoppas att du ändå övervinner detta, vad oddsen än säger.
Och att kunna bidra till lite glädje genom att ge poäng måste jag säga känns mera värdefullt i detta fall än att bara ge till en fond.
Är själv med i ett sällskap som vid varje träff ger bidrag åt prostatacancerfonden (enligt uppdrag just nu), vilket känns extra mycket, eftersom det var den cancern som tog min far allt för tidigt.

Tack för att du delar så positiva resultat som självklart stärker mig. Tack också för ditt bidrag även här. ❤️
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen