Senaste nytt

EuroBonusinsamling till en cancersjuk vän och forummedlem

Status
Stängd för vidare inlägg.

hg1980

Medlem
Fick detta fel när jag gick på den svenska länken, vad kan vara fel då tro?

upload_2017-10-19_21-23-8.png
 

011430121

Medlem
Som jag skrev i inlägget ovan, har jag missat detta om insamlingen till Jessica, vill tacka personerna som har arrangerat detta ink SAS
Har skickat en liten slant men välmenad till Jessica
Har dessutom skickat en slat med 1 krona per inlägg som jag har skrivit här på BC till Barncancerfonden för att stödja deras arbete, uppmanar även andra BC medlemmar att göra detsamma.

upload_2017-10-19_22-31-40.png
 

ESSA

Medlem
Hej alla, ESSA / Jessica här...

Jag åkte tyvärr på feber i veckan vilket inte är bra under förutsättningarna.
Det höll på att kosta mig en behandling av cellgifter pga av dåliga värden och annat.
Något jag lyckades övertyga läkaren om att det skulle gå ändå.
Men så sliten jag blev... Onsdagen efter behandlingen sovs bort.

Så nu börjar jag komma på benen igen, jag har följt utvecklingen och ni är helt fantastiska!
Vilken värme och kärlek ni ger mig!

Ett stort TACK!
Flera av er har verkligen slagit knut på er för att hjälpa till och SAS har jobbat hårt för att få till ett bra upplägg för att hjälpa er att hjälpa.

Det kommer att komma ett längre inlägg från mig där jag tar möjligheten att tacka flera av er mer personligen.

Tillsvidare tackar jag alla kollektivt nu för att ni ska veta att jag finns här och ni fyller mitt hjärta och min själ med sån energi och livsglädje!
Det finns en sån generositet hos alla här, det visste jag redan, många av er stöttade mig redan 2014 med kärlek och omtanke.

TACK!

ESSA / Jessica
 

agehall

Medlem
Hang in there Jessica! Vi ser alla fram emot en bra reserapport!

Att bidra med lite för att du ska kunna genomföra detta känns som en väldigt enkel gest, iallafall för mig som känt dig ett bra tag. Jag hoppas verkligen du lyckas få till en superresa med allas vår hjälp! Och vem vet - du kanske får träffa lite olika BCare på olika platser runt om jorden!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen