Markus Matousek
Ny medlem
Jag flög med Sukhoi GBG-Bryssel för en månad sedan. Avseende flygsäkerhet är jag ej bekymrad, planet har gått igenom många tester, och med tanke på de få krascher det har varit med Tupolev, Iljushin relativt till nästan obefintligt underhåll, får man anse dem vara ordentligt välbyggda.
Interiörern var fräsch, dock var det ett rel högt motorljud och det var ganska kallt i kabinen.
Misstänker att om det ej blir några tekniska problem framgent, blir denna udda fågel ganska vanlig. Priset är en bråkdel av B737 A321 mfl, dessutom är det en annalkande gigantisk brist på flygplans produktion.
Skoda gick från "östbil" till att bli den mest välbyggda bilen som görs idag både i objektiva och subjektiva tester, den har "blåst rent" med BMW, Mercor mfl i test efter test oavsett modell. Vunnit ägarundersökningar riken runt i Europa, och produktionen (1.2milj med kraftig ökning) måste flyttas till Tyskland för att det skall kunna mötas efterfrågan i kapacitet.
Även Sukhoi bör kunna ta hem kvalitetskraven, tror den blir rel vanlig.
Markus Matousek GBG
Interiörern var fräsch, dock var det ett rel högt motorljud och det var ganska kallt i kabinen.
Misstänker att om det ej blir några tekniska problem framgent, blir denna udda fågel ganska vanlig. Priset är en bråkdel av B737 A321 mfl, dessutom är det en annalkande gigantisk brist på flygplans produktion.
Skoda gick från "östbil" till att bli den mest välbyggda bilen som görs idag både i objektiva och subjektiva tester, den har "blåst rent" med BMW, Mercor mfl i test efter test oavsett modell. Vunnit ägarundersökningar riken runt i Europa, och produktionen (1.2milj med kraftig ökning) måste flyttas till Tyskland för att det skall kunna mötas efterfrågan i kapacitet.
Även Sukhoi bör kunna ta hem kvalitetskraven, tror den blir rel vanlig.
Markus Matousek GBG