Senaste nytt

Få 44.000 extra poäng i Club Carlson för en natt på Park Inn

FF#1

Medlem
Jämmer och elände, nu har mitt ärende varit på Club carlssons retro claim som bollade det tillbaka till hotellet, varpå givetvis inget häder... Ska det vara såhär, suck?
 

rob74

Medlem
Jag har fått för allt på mitt rum, förutom 2000 poäng för att jag bokade online, de poängen fick jag inte heller förra gången jag bodde där utan de fick de lägga på manuellt via de i Dublin.

Park inn på Arlanda har ett gammalt system och är inte direktuppkopplade mot bokningssystemet utan får helt enkelt ett mail om att du har bokat och sen sköter de resten vidare på det. Har haft en mailkonverstion med dem rörande det faktum att det inte alltid framgår av mailet de får att du har club clarlsson kort ens. trots att jag visade kortet första gången fick jag inte poäng öht utan fick lägga ett ärende på det så fick de fixa det i efterhand.

Sen kan jag väl säga att bägge gångerna jag bott där har de haft stora problem med deras system och har manuellt fått maila mig kvittot i efterhand. Sen så är det förvirrade på senaste kontoutdraget från Dinners att det är från comfort hotel arlanda som pengarna dragits, inte direkt från park inn.

Hmm! Att de ska vara så bakom sig med sitt system... Fortfarande inget hört om mina matpoäng.

EDIT: Jag ska ju bo där igen om drygt tre veckor, så jag får väl ta med mig ett inkassokrav... ;)
 

mry

Medlem
Vem kontaktade du för att få de 2000 extrapoängen?
Misstänker att dom har tröga system, Min bokning på MXP var aldrig synlig på min CC-sida, däremot gick det att gräva fram den.

Jag kontaktade dem via fomuläret på hemsidan så det var de som la till poängen. Det har jag med gjort den gång men inte fått svar ännu.


Hmm! Att de ska vara så bakom sig med sitt system... Fortfarande inget hört om mina matpoäng.

De hade jag inga problem på park inn arlanda nu sista gången jag bodde, de lades upp på rummet och kom automatiskt. Dock har jag fortfarande inte fått de där 2000 poängen för att boka online.
 
Last edited:

mry

Medlem
Jag har med fått mina 2000 poäng, det står som "Adjustment - Discretionary Award" den här gången med.
 

rob74

Medlem
Väntar fortfarande på svar på mailet jag skickade för en vecka sedan. Inte ens ett autoreply har de...
 

Ubbe

Medlem
Fick ett replay efter inlagd vistelse på hemsidan. Där skriver de att de för nu har oväntad stor belastning med e-mail förfrågningar så poängen kan dröja lite längre än vanligt.
Undrar varför belastningen är stor.. ;-) Kan det vara alla poängdrives??
 

henrik l

Medlem
Jag har med fått mina 2000 poäng, det står som "Adjustment - Discretionary Award" den här gången med.

Mina 2000 p dök också upp en dryg vecka efter det att jag anmält dem saknade. Som Ubbe skrev, fick också ett svarsmail att det hade en hög belastning.
 

Aramisa

Medlem
Woop whoop, 44 000 bonuspoäng samt ca 20000 poäng för 2 nätter på Park Inn Uppsala, en dag innan kampanjen slutade :)
 

rob74

Medlem
Kom ett mail häromdagen från Park Inn, Arlanda, att de har satt in mina saknade poäng. Det tog väl ca 2 dagar så fanns de på kontot.

Då fattas bara övernattningen på Park Plaza i London då... Och det verkar som de på kundservice missat vad det var frågan om, för de nämnde bara att de mailat Park Inn...
Får väl maila IGEN, då.
 
Toppen